HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als Zena erbij komt dan gaan we kijken in hoever we de prijzen kunnen laten zakken.

Oke bedankt, dan bestel ik pas als de Zena producten erbij zitten. In de nieuwe webshop kunnen we dan ook acties verwachten net zoals vorig jaar? Aangezien dat restpartijen waren. Ga je dit jaar weer zo een grote partij opkopen om zo te kunnen stunten?:D

Inderdaad, ik weet niet wie er zo snel was maar de Shock syndrome was al gevlogen. Gelukkig nog wat leuks kunnen halen. Verheug me op de panter, er is er nog 1!

Inderdaad, ik weet niet wie er zo snel was maar de Shock syndrome was al gevlogen. Gelukkig nog wat leuks kunnen halen. Verheug me op de panter, er is er nog 1!

Ja die zag ik ook al... wou er een aantal van bestellen maar zie dat er nu nog maar eentje is. Jammer dat de webshop eerder open is gegaan...

Mee eens! maar goed, mensen niet getreurd de kortingen zijn leuk allemaal, maar de kortingen die nu worden gegeven zijn eind van het jaar bij vele andere webshops ook te krijgen! althans voor een groot deel van dit assortiment.

hmmm dit vind ik niet echt rond het middaguur, beetje jammer dit :bonk:

hmmm dit vind ik niet echt rond het middaguur, beetje jammer dit :bonk:

Gut o gut, van sommige artikelen waren er maar 1 of 2 dus de kans dat je ze had was al aardig klein. En als je per se niet mis wilde grijpen had je ook nu alvast achter de pc kunnen kruipen.

Volgens mij is er nog genoeg moois te koop voor leuke prijzen, dus sla je slag zou ik zeggen!

Mee eens! maar goed, mensen niet getreurd de kortingen zijn leuk allemaal, maar de kortingen die nu worden gegeven zijn eind van het jaar bij vele andere webshops ook te krijgen! althans voor een groot deel van dit assortiment.

Ben ik toch benieuwd waar jij het haalt? want bijvoorbeeld de panter van 39 voor 17 krijg je naar mijn idee nergens voor elkaar.

EDIT: en weg is die! Veel plezier ermee

Ik citeer: voor een groot deel van het assortiment!
Misschien is de Panter niet voor 17 euro te krijgen, maar een korting van 50% op de advies prijs is zeker haalbaar, er zijn een hoop winkels die zulke acties op zetten waarbij veel spul goedkoop te krijgen is, je moet alleen het hele jaar door af en toe is kijken..

Ben ik toch benieuwd waar jij het haalt? want bijvoorbeeld de panter van 39 voor 17 krijg je naar mijn idee nergens voor elkaar.

EDIT: en weg is die! Veel plezier ermee

Jammer dat hij idd al eerder open was gegaan, nu 2 dingen mis gegrepen van mijn lijstje, verder de rest wel kunnen bestellen. De eerste slag van de collectie 2014-2015 is gelegd :D

Ook hier de eerste bestelling de deur uit met een mooie korting!

2x Galaxy Collision - € 42,32
2x Universal Power - € 49,84

Bummer, ik kon toch al niet om 12.00 uur online zijn, had gehoopt dat de elegance er nog zou zijn, helaas pindakaas :(

Oke bedankt, dan bestel ik pas als de Zena producten erbij zitten. In de nieuwe webshop kunnen we dan ook acties verwachten net zoals vorig jaar? Aangezien dat restpartijen waren. Ga je dit jaar weer zo een grote partij opkopen om zo te kunnen stunten?:D

Ik denk dat die mega kortingen (Wolff Super500 voor €21 ipv €100) komen door de CE die verplicht werd. De importeurs moesten van non-CE af, en dat kon dus tegen super kortingen. Nu de CE in Nederland een verplicht feit is, denk ik dat we nog wel korting kunnen verwachten, maar niet echt meer in de trand van 80%.

Uiteraard kan ik er compleet naast zitten en krijgen Kees en Jo dat wél voor elkaar.

Hoewel een aantal dingen al uitverkocht is, elegance, neon mosquitos, blow out etc toch een aantal leuke dingen gekocht, en erg blij met 40* thunder salute :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan