HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die was toch afgekeurd?

Ik citeer:

Mensen ik heb een reactie vanuit schuurmans ontvangen: mijn vraag was of ze nog terugkomen en waarom er een afkeur was vanuit VROM: Citaat:

Door een fout in onze leveringen zin er op sommige plaatsen verkeerde cakes uitgeleverd.
De salute cake zal volgend jaar weer terug komen in de versie zoals die mag.

Dit zegt helaas niets of de kwaliteit dan ook hetzelfde zal zijn, deze vraag heb ik tevens gesteld maar nog geen reactie.

Dit is het enige wat ik weet, ik weet niet hoe jij aan die informatie komt?

Jwtjuh :bye:

Heb gehoord dat er 2 leveringen waren, een vanuit Rotterdam en de ander van Hamburg, en die van Rotterdam was afgekeurd. Maar ik vond dit ook al apart want met o&n werd deze wel gewoon verkocht. Misschien doen ze deze cake expres niet in de actieverkoop? Alhoewel die er vorig jaar wel in stond.

We moeten maar eerst van Jo horen hoe of wat..

Heb me lijstje al klaar:-)

Had Haokan eigenlijk goede King Cobra's? Had er zelf 1 nu al vergeten hoe die was.. Hmm mischien zegt dat al genoeg.

Top winkel ! zal hier zeker weer terug komen, er was wat fout met mijn bestelling gegaan. Dit kan altijd gebeuren maar hoe dit opgelost werd... In een woord SUPER !

Is er al een exacte datum en tijd bekend wanneer je kan bestellen? Er zijn bij sommige artikelen namelijk niet heel veel voorraad zie ik dus moet er snel bij wezen :) en krijg je trouwens ook gratis vuurwerk bij bepaalde bedragen?

Ik zal een dag of 3 van te voren melden wanneer we open gaan er zit geen gratis vuurwerk bij de uitverkoop

Is er al een exacte datum en tijd bekend wanneer je kan bestellen? Er zijn bij sommige artikelen namelijk niet heel veel voorraad zie ik dus moet er snel bij wezen :) en krijg je trouwens ook gratis vuurwerk bij bepaalde bedragen?

ff vraagje tusendoor. kan dat nl nergens vinden op de site.
Kun je in alle winkels je vuurwerk uit de voorverkoop ophalen of alleen in Oisterwijk??

Haha dat gevoel heb ik dus ook, heb ook maar een lijst gemaakt met een bestelling van producten die ze op voorraad hebben. Aangezien de kans groot is dat je veel misgrijpt ;)

Welke batch is de Fire Emblem? Want de boeketten van de 2013 versie zijn totaal verdwenen (te harde burst). En zou het zonde vinden om net die versie te kopen :p

Laatst bewerkt:
Dat word hard vechten voor die twee shock syndrome, denk iedereen die toppers wel wilt hebben.

Ben zelf in 3 andere producten geintresseerd waar gelukkig nog niks bij staat hoeveel er nog zijn. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan