jwtjuh
VWC lid
Misschien dat we dit jaar bepaalde zaken samen met anderen in China gaan inkopen
verder is het een orientatiereis
Ik ben benieuwd, succes alvast in ieder geval!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien dat we dit jaar bepaalde zaken samen met anderen in China gaan inkopen
verder is het een orientatiereis
Is het geen idee om gewoon met afhaaltijdblokken te werken? Niet allemaal voor 10 uur, maar opdelen. Dit kan misschien door aan te geven waar je vandaan komt, zodat de mensen in de buurt van Haokan eerder komen. Gewoon van 07;00 - 07;30 etc tot uurtje of 11/12.
De werkzaamheden zijn al weer in volle gang
- Administratie jaarwisseling afgerond
- Klachtenbehandeling afgerond
- De actie voor het goede doel heeft €1321,- opgeleverd en is inmiddels overgemaakt
- we zijn alles in kaart aan het brengen voor de verbeteringen die we dit jaar gaan doorvoeren.
- Bunkervoorraden zijn geteld en webshop wordt aangepast en klaargemaakt voor opening
- Afspraken zijn gemaakt voor later in het jaar een nieuwe webshop te openen.
- Aankomende week afspraken met diverse importeurs voor nieuwe inkoop voor dit jaar.
- 30 en 31 jan. naar de beurs in Neurenberg voor uitbereiding netwerk importeurs en evt producenten in China
- Eind volgende maand 10 daagse orientatiereis naar China.
We houden jullie verder op de hoogte.
zie je nou al veranderingen op de site?
en klopt het dat je alleen nog niet die prijzen ziet???
jij bepaalt zelf wanneer je komt en haokan, dus mensen gaan laten komen op afstand werkt niet, trouwens geen enkele winkel... al kom je vanuit arnhem dan zou jij om 5uur in de middag kunnen komen...
na je bestelling voeg je een tijd toe... bestel je meerdere keren wordt dit bijgevoegd bij jou eerste besteltijd.. geen spelt tussen te krijgen tenzij een individu met een andere situatie zit en het van te voren meld.
Prijzen en voorraden in de webshop zijn aangepast we moeten nog wat zaken achter de schermen aanpassen en we hopen eind volgende week de webshop weer te openen.
Komen er buiten de producten die er nu op staan nog veel nieuwe producten bij of blijft het voorlopig hier bij ?
Ik zie net de Mythos weer in de shop staan terwijl deze afgelopen jaar bij niemand uitgeleverd is volgens mij (ook bij mij niet helaas). Hoe zit dat? Late levering of zo?
Wil ze best bestellen, maar dan wel met zekerheid dat ze er wel echt zijn dit jaar.
We hebben er 150 van op voorraad en was inderdaad een late levering
Mag je kiezen in welke winkel je de bestelling mag afhalen?