HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
misschien is het makkelijk dat je vanaf 25 of 30 euro al kan bestellen! dat is nu ook al wel de laatste paar weken maar dat zou je misschien altijd kunnen doen. dan kunnen mensen makkelijker dingen bij bestellen!

Misschien is het optioneel voor Haokan om het (dringende) verzoek op de site te plaatsen om in het geval van meerdere gedane bestellingen even contact op te nemen, zodat bestellingen samengevoegd kunnen worden.

Hiermee houd je overzicht en kan gekozen worden om afhaalmomenten per klant ruimer in te plannen bij grote bestellingen of juist te schrappen bij meerdere kleine bestellingen die niet al te veel tijd vergen om bijeen te rapen.

Iedereen heeft ook contac met ons opgenomen met het verzoek om de bestellingen samen te voegen.
dit jaar moeten we meer reserveruimte incalculeren voor de extra samenvoegingen.

oke dus ik had blijkbaar nog eerder moeten bestellen voor de korting maar heb blijf na mij mening raar dat als je 1 sep je box bestelt en je hoor bij de demo nu voor 89,99
als dat voor meerder boxen geld ik heb de prijzen daar van ook niet op de site zien verhogen
dan is het de
cake box
gold box
triumph

dan zou dat lekker aan tikken lijk mij en dan bestel je in mijn ogen vroeg denk er aan ik wist niet eens dat deze winkel toen open was
en ja ik rij voor de demo 45 min heb 20 min lopen zoeken omdat er een nieuwe weg was opgegeven tomtom 2 jaar oud ( wert mijn verteld door iemand die het verkeer regelde ) en dan hoor je opeens dat je vuurwerk goedkoper word terwijl ik tegen me maat zeg dat het een goedkope winkel is

maar ja

ik heb liever dozen ik heb er alles in gegooit aan de weg gezet en werd gelukig mee genomen door de gementen
in mijn beleving kwamen de meeste Zena boxen (muv "de cakebox") pas erg laat in d winkel. In de zomer heb ik ze iig niet gezien.
Dan is het adviesprijs na de demo, of korting met de demo. Seems fair to me.

Ben ik ook benieuwd naar wanneer we weer kunnen bestellen :P. Wou proberen iedere maand wat te bestellen 50 a 100 euro p/m. heb je aan het eind toch een mooie collectie :D

Gewoon list en bedrog geen woorden voor mijn bestelling was een normale bestelling maar goed!!!aangegeven hoe laat ik het kwam ophalen en dan staat het niet klaar en zijn jullie dozen kwijt 4 personen voor mij krijgen al alternatieven.....en mijn spullen waren ook niet compleet. onbegrijpelijk dat dit mogelijk in kijk eerst in je eigen toko en ga dan de schuld ergens anders leggen. Ik lees veel negatieve verhalen van Haokan dus gewoon ergens anders bestellen
als je besteld en betaald dien je gewoon je spullen te krijgen.

Iedereen heeft ook contac met ons opgenomen met het verzoek om de bestellingen samen te voegen.
dit jaar moeten we meer reserveruimte incalculeren voor de extra samenvoegingen.

@tokkend, meer betalen betekend niet automatisch betere service. Ik ben zoals in een eerder topic al aangegeven slecht behandeld bij een Lesli dealer. Daar had ik een grote bestelling geplaats, maar heb ik uiteindelijk mijn geld teruggevraagd.

Bij Zena Delft gaf ik minder uit, maar ben ik uitermate goed geholpen.

Erg vervelend dat je bij de huisarts bent beland, maar Haokan kan daar daar vrij weinig aandoen. Zij fabriceren de producten niet.

Daarnaast mag je idd verwachten dat je krijgt waarvoor je betaald. Krijg je dat niet in de ene winkel, dan moet je maar je geld terugvragen en naar een andere winkel gaan. Zoals ik het lees heb je dat niet gedaan en is het nu niets anders dan mosterd na de maaltijd.

Laten we ook niet vergeten dat elke vuurwerkdealer een goede service wilt bieden. Het is alleen maar goed dat Haokan zelf ook inziet dat er ruimte is voor verbetering en ook beterschap beloofd. Ik weet zeker dat je aankomende december een snellere en betere service mag verwachten.

Haokan, keep up the good work en tot december!

@tokkend, meer betalen betekend niet automatisch betere service. Ik ben zoals in een eerder topic al aangegeven slecht behandeld bij een Lesli dealer. Daar had ik een grote bestelling geplaats, maar heb ik uiteindelijk mijn geld teruggevraagd.

Bij Zena Delft gaf ik minder uit, maar ben ik uitermate goed geholpen.

Erg vervelend dat je bij de huisarts bent beland, maar Haokan kan daar daar vrij weinig aandoen. Zij fabriceren de producten niet.

Daarnaast mag je idd verwachten dat je krijgt waarvoor je betaald. Krijg je dat niet in de ene winkel, dan moet je maar je geld terugvragen en naar een andere winkel gaan. Zoals ik het lees heb je dat niet gedaan en is het nu niets anders dan mosterd na de maaltijd.

Laten we ook niet vergeten dat elke vuurwerkdealer een goede service wilt bieden. Het is alleen maar goed dat Haokan zelf ook inziet dat er ruimte is voor verbetering en ook beterschap beloofd. Ik weet zeker dat je aankomende december een snellere en betere service mag verwachten.

Haokan, keep up the good work en tot december!

kijk als je je geld elke keer moet terug vragen als er een produkt niet is schiet je niets mee op hou er rekening mee dat wij juist eerder bestellen en met grotere hoeveel heden om korting te krijgen
en als je je geld dan terug krijg wat wil je dan er voor terug kopen alle prijzen zijn dan omhoog geschoten

ik heb al eerde gezegd dat ik zelf voor het eerst in me leven me geld heb terug gevraagd normaal valt er nog wel wat uit te kiezen maar ja moet je wel nog wat in huis hebben maar ja

Even een mededeling omtrent de gang van zaken in dit topic, er worden nu termen gebruikt over list en bedrog en dat vind ik nog al heftige uitspraken en deze ga ik hier niet meer tolereren, tevens zie ik personen weer reageren op anderen waardoor er in mijn ogen onnodig olie op het vuur wordt gegooid.
Kritiek uiten mag en daar is dit forum voor, maar steeds in herhaling vallen en door blijven drammen als een klein kind vind ik niet kunnen. Als je het ergens nog steeds niet mee eens bent dan benader je de winkelier toch via een pm ?

Ik heb voor de verandering goede ervaringen met deze winkel.. alles was compleet en goed geregeld en ik was zo geholpen en de deur uit met mijn vuurwerk.

Als Haokan de beloofde verbetering kan waarmaken, en er weer strakke aanbiedingen komen, heb ik besloten Haokan een tweede kans te geven. Die verdient iedereen tenslotte, toch?

heb het afgelopen jaar besteld bij haokan en mijn broer ook, was bij elkaar rond de 500 euro.

wij mochten het afhalen op de 28ste om 15:00(kon niet eerder meer).

toen wij om 13:00aankwamen omdat wij gelijk doorgereden waren van vuurwerkland steenbergen werden we toch gelijk geholpen ondanks dat we 2uur te vroeg waren:thumbsup:.

toen ik mijn bestelling gekregen had kwam voor mijn broer de narige mededeling"garden of eden afgekeurd":mad:.
de verkoper zei ga maar boven kijken of je een alternatief kan vinden of anders geld terug.

dus wij naar boven en er bleek al veel uitverkocht te zijn, maar ze hadden wel de revolution die voor 199 euries te koop was.
mijn broer had 169 voor garden of eden betaald maar kreeg de revolution mee als vervanging dus supergeregeld haokan.

dit jaar weer bestellen zijn 100% tevreden:cool:

Dit jaar ga ik gewoon weer naar hoakan.
Ze hebben gewoon pech gehad dat ka iedereen overkomen.
top zaak top vuurwerk top aanbiedingen.
en de mail wordt goed beandwoord.
heb zat andere winkels gemaild maar van de 5 was alleen hoakan en vuurwdrkhal die terug mailde binnen een dag.
hopen op wat leuke aanbiedingen dit jaar

Een reactie die je wat mij betreft in ieder winkeltopic kunt plaatsen...

Een 2e keer zal er ook altijd kunnen komen dat het misgaat, en een 3e keer ook nog wel.
Zoveel variabelen waaraan vuurwerkbestellingen onderhevig zijn.

Ik heb tot nu toe bij geen enkele winkel meegemaakt dat het helemaal 100%perfect tot in de puntjes geregeld was. er is/was altijd wel iets mis/tekort/verkeerd/geruild/gescheurde tassen of wat dan ook.
Bij haokan miste er door een telfoutje 10 pakjes knalbloemen(op het karton stond 30/40 en ik had 40 pakjes besteld, misschien iemand gedacht dat er 40 pakjes van 30 inzaten ofzo, tja kan gebeuren.)
Ik dag erna er naar terug gegaan en heb alsnog de resterende pakjes meegekregen.
Bij leslidealer miste de vuurwerkbril en een potje
Bij rijswijkse vuurwerkhal waren ze een pakje flitsers vergeten.
3dealers 3keer niet perfect.
Ik hoop ook niet naar perfectie ,ik zoek naar goede oplossingen.

Ik geloof simpelweg niet dat ze dit met opzet doen,zeker niet omdat ze zelf meetellen.

Wat ik altijd zo erg vind is dat er mensen zijn die gelijk als een wilde tekeer gaan als er even iets niet in orde is, vaak doen mensen dat dan niet gelijk bij de toonbank nee later op forum lopen zeiken das natuurlijk handiger:bonk:
Ze moeten ik weet niet hoeveel bestellingen klaarzetten, dan worden daarin kleine foutjes gemaakt.
het blijf mensenwerk.

Ik weet zeker als ik eind dit jaar bij haokan ben dat er weer iets mis is.
net zoals vorig jaar.
Ik weet zeker als ik eind dit jaar bij rijswijkse ben dat er weer iets mis is.
net als vorig jaar.
en zo zal het bij alle dealers verlopen waar ik dit jaar zal bestellen.

Print een extra lijstje uit en ga het gewoon na in de winkel (doormiddel van afstrepen),of als het over het hoofd gezien is de dag erna.
Ik ga dan ook niet tekeer als een wilde, ik leg het gewoon uit en dan probeert een goede winkelier om daar samen met jou uit te komen.
Als je meteen gaat schreeuwen zou ik je zelf ook niet meer helpen.
Je ongenoegen uiten kan altijd nog als de winkelier niet redelijk is(maar heb dat zelf nog nooit meegemaakt en al zeker niet met een winkel vol klanten).

ik koop al 25 jaar vuurwerk(als kleine man samen met papa en toen ik 16 was ging ik zelf) en ik heb nog niet 1 keer meegemaakt dat het volledig in orde was.
er zullen vast mensen zijn die zeggen: ja bij mij klopt het wel, nou dan heb je geluk.

ik lees dan dingen dat kartonnen dozen niet handig zijn, nee gescheurde tassen die zijn handig...
ik had 13 dozen vuurwerk, zou neerkomen op 50 tassen ofzo... over praktisch gesproken.:rolleyes:

Het is blijkbaar nooit goed, er kan blijkbaar nooit gewonnen worden door de dealers,er moet simpelweg alleen maar ge-ouwemeut worden over ieder dingetje.
Het eeuwige gezeik over korting wordt ik ook zo moe van, ze zijn je niks verplicht, als je het te weinig vind bestel je maar bij een ander, ga anders naar jeruzalem daar hebben ze een klaagmuur waar je vast ook je vuurwerkfolders in kunt stoppen.

Met AWG volledig eens!
Overigens, ik had een bestelling van een stuk of 10 kartonnen dozen, ram en ramvol en alles klopte exact!
Maar ik ben daarna nog naar 2 andere zaken geweest en daar klopte niet alles.
Zo lang het maar netjes opgelost wordt toch?

zo is het, het nieuwe jaar is begonnen en we gaan er weer voor.
de telling van de bunkers is bijna klaar. De eerste afspraak met een importeur is al weer gemaakt.
Nog alles goed in kaart brengen en dan kan misschien in de loop van volgende maand de webshop weer open. dit zal dan nog de oude webshop zijn ondertussen wordt er wel gewerkt aan een nieuwe webshop.
Dus graag nog feedback over evt verbeteringen hiervan ([email protected])

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan