Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iedereen heeft ook contac met ons opgenomen met het verzoek om de bestellingen samen te voegen.
dit jaar moeten we meer reserveruimte incalculeren voor de extra samenvoegingen.
in mijn beleving kwamen de meeste Zena boxen (muv "de cakebox") pas erg laat in d winkel. In de zomer heb ik ze iig niet gezien.oke dus ik had blijkbaar nog eerder moeten bestellen voor de korting maar heb blijf na mij mening raar dat als je 1 sep je box bestelt en je hoor bij de demo nu voor 89,99
als dat voor meerder boxen geld ik heb de prijzen daar van ook niet op de site zien verhogen
dan is het de
cake box
gold box
triumph
dan zou dat lekker aan tikken lijk mij en dan bestel je in mijn ogen vroeg denk er aan ik wist niet eens dat deze winkel toen open was
en ja ik rij voor de demo 45 min heb 20 min lopen zoeken omdat er een nieuwe weg was opgegeven tomtom 2 jaar oud ( wert mijn verteld door iemand die het verkeer regelde ) en dan hoor je opeens dat je vuurwerk goedkoper word terwijl ik tegen me maat zeg dat het een goedkope winkel is
maar ja
ik heb liever dozen ik heb er alles in gegooit aan de weg gezet en werd gelukig mee genomen door de gementen
Iedereen heeft ook contac met ons opgenomen met het verzoek om de bestellingen samen te voegen.
dit jaar moeten we meer reserveruimte incalculeren voor de extra samenvoegingen.
@tokkend, meer betalen betekend niet automatisch betere service. Ik ben zoals in een eerder topic al aangegeven slecht behandeld bij een Lesli dealer. Daar had ik een grote bestelling geplaats, maar heb ik uiteindelijk mijn geld teruggevraagd.
Bij Zena Delft gaf ik minder uit, maar ben ik uitermate goed geholpen.
Erg vervelend dat je bij de huisarts bent beland, maar Haokan kan daar daar vrij weinig aandoen. Zij fabriceren de producten niet.
Daarnaast mag je idd verwachten dat je krijgt waarvoor je betaald. Krijg je dat niet in de ene winkel, dan moet je maar je geld terugvragen en naar een andere winkel gaan. Zoals ik het lees heb je dat niet gedaan en is het nu niets anders dan mosterd na de maaltijd.
Laten we ook niet vergeten dat elke vuurwerkdealer een goede service wilt bieden. Het is alleen maar goed dat Haokan zelf ook inziet dat er ruimte is voor verbetering en ook beterschap beloofd. Ik weet zeker dat je aankomende december een snellere en betere service mag verwachten.
Haokan, keep up the good work en tot december!
Ben ik ook benieuwd naar wanneer we weer kunnen bestellen. Wou proberen iedere maand wat te bestellen 50 a 100 euro p/m. heb je aan het eind toch een mooie collectie
![]()