HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hadden zelf een hoop tassen mee genomen, en dus de dozen steeds over geladen in de tassen en de dozen binnen weer afgegeven. Werkte goed zo.

Volgens mij doen meerdere winkels dat wel. Zelf ben ik niet anders gewend en vind ik het handig, je kan alles makkelijk opstapelen en zo in je auto zetten. Moet wel zeggen dat je aan het eind van o&n met een berg karton zit... maar je kan zo ook gewoon intact houden en dan al je geschoten cakes er zo in doen en bij de straatkant neerzetten.

Vroeg me af wat de overige leden vinden dat het vuurwerk word uitgeleverd in kartonnen dozen? Voor HAOKAN fijn scheelt ze in afvoer maar vind het zelf maar onhandig, denk volgend jaar gewoon zelf boodschappen tassen mee neem want dat vind ik zelf toch stuk praktischer, als je het in je auto moet laden.

Misschien is het heel zeikerig, omdat tassen natuurlijk weer geld kosten maar goed vroeg me af hoe het de rest bevalt.

Vroeg me af wat de overige leden vinden dat het vuurwerk word uitgeleverd in kartonnen dozen? Voor HAOKAN fijn scheelt ze in afvoer maar vind het zelf maar onhandig, denk volgend jaar gewoon zelf boodschappen tassen mee neem want dat vind ik zelf toch stuk praktischer, als je het in je auto moet laden.

Misschien is het heel zeikerig, omdat tassen natuurlijk weer geld kosten maar goed vroeg me af hoe het de rest bevalt.

Ik vind kartonnen dozen geen slecht idee.
Nadeel is alleen dat veel batterijen verschillende vormen hebben waardoor logisch inpakken lastig is.
Maar als die optie er is, zou ik het niet laten als ik haokan zou zijn. scheelt ook weer bij afvalverwerking. wat ook geld kost.
Of zijn ze dan ook verplicht om het in die onhandige kooien te leveren?
Omdat je boven een aantal kg komt?
Zijn grote tassen a la plunjezak geen mogelijkeid? Of oude postzakken??
Lekker stevig en meerdere jaren te gebruiken.

Ik vind die kartonnen dozen ideaal. Had er 6 stuks gekregen en die zijn op 1 januari met alle afgestoken cakes weer opgehaald doordat ik het langs de kant van de weg heb gezet:D

Ik snap niet wat iedereen nou zeurt. Het is een geweldige vuurwerkwinkel met topprijzen en dan gaan we ons druk maken over hoe het geleverd wordt? :bonk: Dozen zijn toch prima?

Dit jaar 1/3 van mijn vuurwerk bij Haokan Pijnacker gehaald. Zoals iedereen wel weet / heeft meegemaakt heb ik ook een tijdje moeten wachten tot dat ik mijn vuurwerk kreeg, ongeveer een uur. Vervelend maar de korting maakte dat gelijk goed. Eigenlijk is de winkel gewoon te klein om de grote drukte aan te kunnen. Misschien is het zoals al aangegeven een idee voor dit jaar om een tent buiten neer te zetten om de bestellingen te checken en daar een eventuele wachtruimte te maken. Kwam er zelf pas na 10 minuten achter dat bijna de gehele winkel al zijn bestellijst had ingeleverd en stond te wachten, ipv in de rij te staan stonden ze gewoon te wachten. Nadat ik mijn bestellijst had ingeleverd duurde het nog een poosje voordat de jongen terug kwam met mijn doos vol vuurwerk. Zoals ik al gezegd heb heeft de korting alles goed gemaakt en wil ik ook Haokan bedanken voor de geweldige aanbiedingen. Mits jullie dit jaar weer met mooie acties komen zal ik zeker weer een bestelling plaatsen:).

Ach ja Japan of hij kan niet leveren of hij geeft niet de voorgestelde gratis potjes mee ik kan ik heb er geen worden voor dergelijke dealers moeten stoppen met verkopen. Zoals al eerder gemeld vele mensen kregen niet wat ze besteld hadden in Oisterwijk en zeker optijd besteld. Dan krijg een potje deel impact mee als alternatief een na het flapje opengeslagen te hebben en nog omvallen een deep impact want ik heb met mijn vrouw bij de huisartsen gezeten gewoon bestellen bij ZENA of vuurwerkbestel.nl en laat Jo Haokan lekker verder frutten.

Zeer genoten van al het vuurwerk wat we gehaald hebben in Haokan Oisterwijk. Ook de oudere potjes die met veel korting zijn gehaald gingen bijna allemaal goed af. Een aantal cakes gehad die uit elkaar klapte of geen eens meer afgingen, maar dit hadden we zelf al een beetje ingecalculeerd dat niet alle ouwe potjes zouden afgaan.

Volgend jaar zeker weer een bestelling bij Haokan !

Ach ja Japan of hij kan niet leveren of hij geeft niet de voorgestelde gratis potjes mee ik kan ik heb er geen worden voor dergelijke dealers moeten stoppen met verkopen. Zoals al eerder gemeld vele mensen kregen niet wat ze besteld hadden in Oisterwijk en zeker optijd besteld. Dan krijg een potje deel impact mee als alternatief een na het flapje opengeslagen te hebben en nog omvallen een deep impact want ik heb met mijn vrouw bij de huisartsen gezeten gewoon bestellen bij ZENA of vuurwerkbestel.nl en laat Jo Haokan lekker verder frutten.

Het is je goedrecht om een negatieve reactie te plaatsen op dit forum, maar een beetje netter kan wel. Oké sommige mensen kregen hun bestelde producten niet, en daar ga je wel vanuit als je besteld, maar als Haokan te weinig geleverd krijgt moet er toch iets gaan gebeuren. En vooral met de drukke dagen is een vervanger regelen moeilijk. Dat de Deep Impact geen goede kwaliteit is wat jij beweert, dat die onveilig is (heb ik geen last van gehad), is niet de schuld van Haokan. Zena maakt de cakes en zij zijn verantwoordelijk voor de veiligheid. Als het je niet bevalt bestel je hier niet meer, prima, jou goedrecht. Maar met alle kortingen die Haokan geeft, en dan een matige vervanger krijgen, tsja, als je naar de prijs kijkt hoef je ook geen service te verwachten. ( wie je overigens WEL kreeg!!). Voor welke cake was de deep impact trouwens jou vervanger? Wanneer deze onder de 10 euro is is dat een goede vervanger, de 5 euro was een aanbieding. En dat je bij de huisarts hebt gezeten is natuurlijk heel rot, maar dit heeft Haokan ook liever niet, en het is niet eens hun fout.
Mijn reactie kan wat agressief over komen, zo is het zeker niet bedoeld. Maar ik wou het ff kwijt, deze winkel doet al zoveel voor ons, en dan nog afzeiken ook..

Had er drie keer een Super 500 besteld en die waren prima, simpele bestelling, maar het veranderen van afhaalpunt was goed en snel geregeld, top dus! :)

Ben je alleen maar lid geworden om haokan af te zeiken of zo, jou berichten neem ik niet serieus en lees daar in vervolg over heen. Deze winkel heeft al uitleg gegeven en excuses aangeboden en je blijft azijn zeiken :bonk:
Ik ben hier met mijn vader geweest en deze bestelling was dik in orde, voor enkele producten die er niet waren hebben we peen mooie vervanger voor mogen uitzoeken, dus wat dat betreft hebben we van een goede service genoten en niet te vergeten van super kortingen die niemand in nederland heeft kunnen evenaren. Denk daar dus aan voordat je probeert interessant te zijn :bonk:

jullie hebben het allemaal over supper korting maar mijn ervaring is ik had eerder in september bestelt meerder bestellingen maar ik had beter bij de demo kunnen betsellen 10% extra korting was het voor mij veel goedkoper ?
alleen de zena cake box was al 10 euro verschil

iedereen mag zijn eigen mening geven over deze winkel goed of slecht hou er zelf rekening mee dat iedereen een ander ervaring hebt met deze winkel de ene heeft een goede service gekregen en uit eigen ervaring sommige niet

jullie hebben het allemaal over supper korting maar mijn ervaring is ik had eerder in september bestelt meerder bestellingen maar ik had beter bij de demo kunnen betsellen 10% extra korting was het voor mij veel goedkoper ?

iedereen mag zijn eigen mening geven over deze winkel goed of slecht hou er zelf rekening mee dat iedereen een ander ervaring hebt met deze winkel de ene heeft een goede service gekregen en uit eigen ervaring sommige niet

Iedereen heeft zeker een eigen mening. Dat is ook iedereen zijn goedrecht. Ik vind alleen dat je Haokan niet zó erg af hoeft te zeiken. Maar zo denk ik erover. Wat jij zegt met de demo de 10% korting klopt, maar in september waren de producten al wel duurder als in de voorgaande maanden. Wanneer je toen al hebt besteld is het alsnog goedkoper geweest dan de prijs van september met de 10% korting.

Zeer zeker mag iedereen zijn mening geven echter moet deze dan wel realistisch zijn, ik zelf heb in maart of zoiets een bestelling gedaan en daar heb ik producten gekocht tegen denk ik zo'n 75 - 80 % korting. Bij elkaar ongeveer voor ruim 600 besteld en ongeveer 200 betaald. Natuurlijk waren dat niet allemaal top producten maar toch zeker goed genoeg om ze na 12 uur te schieten.

Ik heb even gekeken voor het vergelijken. Ik heb geen Zena Cakebox gehad, maar doe de vergelijking even met wat andere producten van Zena. Bestelling is uit maart denk ik.

Psycho Mania.
Adviesprijs €11,95
Betaald in Maart: €9,10
Betaald op demo: €10,76

Shock Syndrome
Adviesprijs €20
Betaald in Maart: €16,95
Betaald op demo: €18

Verschillen liggen bij dit soort kleine potjes dus al om en nabij de euro, tussen de vroegboekkorting en de demoprijs. Denk dat je dat verschil ook zou hebben met de Cakebox.

Tja de bestelling in dozen.
Ik vind het achteraf wel een voordeel.
Zakken kunnen scheuren, handvaten kunnen afbreken.

Een doos pak je uit je wagen en zet je gelijk binnen.
Ik heb 4 van de 5 dozen gedoneerd aan het oud papier.
1 doos heb ik gebruikt om met cakes in te doen, voor oud en nieuw.

Ik vind het wel handig.
Wat ik minder handig vindt, is dat de gemeente Tiel al op 28-12 de papiercontainers had afgesloten.
Maar ja, dan maar in een andere gemeente in de oud papier bak gedaan. (Gemeente Rhenen en Wageninen)

oke dus ik had blijkbaar nog eerder moeten bestellen voor de korting maar heb blijf na mij mening raar dat als je 1 sep je box bestelt en je hoor bij de demo nu voor 89,99
als dat voor meerder boxen geld ik heb de prijzen daar van ook niet op de site zien verhogen
dan is het de
cake box
gold box
triumph

dan zou dat lekker aan tikken lijk mij en dan bestel je in mijn ogen vroeg denk er aan ik wist niet eens dat deze winkel toen open was
en ja ik rij voor de demo 45 min heb 20 min lopen zoeken omdat er een nieuwe weg was opgegeven tomtom 2 jaar oud ( wert mijn verteld door iemand die het verkeer regelde ) en dan hoor je opeens dat je vuurwerk goedkoper word terwijl ik tegen me maat zeg dat het een goedkope winkel is

maar ja

ik heb liever dozen ik heb er alles in gegooit aan de weg gezet en werd gelukig mee genomen door de gementen

Kritische berichten stellen we zeker op prijs en we gaan zeker dit jaar veel dingen verbeteren.
In Pijnacker was de wachttijd te lang dus er zal zoals andere jaren weer een tent komen te staan voor extra ruimnte voor het controleren van bestellingen. (doorloopsnelheid hoger)
In Oisterwijk gaan we ook werken voor meer ruimte bij de afhaalbalie.
In Roosendaal en Hilvarenbeek gaan we werken aan de uitstraling.
Afgelopen jaar hebben we ook buiten de webshop om emailbestellingen aangenomen hier gaan we mee stoppen omdat dit te arbeidsintensief is en gevoelig is voor fouten in het voorraadsysteem.
Afgelopen jaar zijn er heel veel bestellingen binnen gekomen op de acties die dan de 28ste tussen 07.00 uur en 10.00 uur afgehaald diende te worden. op een gegeven moment zat die tijd vol maar er waren nog veel aanvragen van mensen die graag wilde dat latere bestellingen toch nog op die die tijd bij hun eerdere bestelling konden worden toegevoegd zodat ze alles in 1 keer konden ophalen, hier zijn we mee in de problemen gekomen omdat het gewoon te veel werd. dus dit jaar gaan we dat beter reguleren.
Het probleem dat als een leverancier de producten op het laatste moment niet kan leveren is een groot punt van aandacht wat we hier aan kunnen doen. (al is dit voor ons moeilijk te voorkomen)
Dat een bepaalt product er niet is heb ik vaker meegemaakt maar zo extreem als afgelopen jaar heb ik nog nooit meegemaakt en hierdoor zijn we wel flink in de problemen gekomen.
Aan het einde van de maand gaan we beginnen met een bedrijf die onze webshop gaat vernieuwen.
We zouden het zeer op prijs stellen als jullie verbeterpunten zouden kunnen doorgeven aan ons.
mail ze door aan [email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan