HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik een afspraak om 17:00 heb verwacht ik ook het dan te kunnen ophalen, wij moeten wel netjes op tijd komen maar de winkel zelf ho maar.

dan hoop ik dat je nooit naar een ziekenhuis hoeft ;)

maar alle gekheid op een stokje, als een bedrijf heel actief is met acties, kun je er gif op innemen dat het druk wordt en de afhaaltijden moeilijk gehaald worden. Zeker als deze acties voor het eerst zijn, de meeste bedrijven zijn niet ingespeeld op de enorme omzetgroei wat betreft het afhalen, helaas, zo blijkt, is Haokan hier geen uitzondering op.

Uiteraard is het vervelend als je lang moet wachten en ik vind ook 17.00 = 17.00, wat ik alleen wil aangeven is dat je jezelf een dienst bewijst door wat meer marge tussen de bestellingen afhalen te hanteren.

Ik ben net terug van Haokan en mijn bestelling was op enkele producten na compleet, voor de artikelen die ik miste ben ik op een uitstekende manier gecomposeerd met meerdere malen een excuus dat de producten er niet waren. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook heb ik de reden gehoord waarom het de laatste dagen soms fout ging en deze waren in mijn ogen zeer begrijpelijk, zeker als je er bij zet dat ze met die grote acties voor ons freaks die ze dit jaar hebben gehouden en waar velen van ons zeer veel baat bij hebben gehad kan ik best begrijpen dat ze soms met overmacht met hun handen in het haar stonden.
Ik wil ook even benadrukken dat ik dit bericht niet schrijf omdat ik een modje ben en alles goed wil praten, maar enig begrip mag soms ook wel even.
Ik wil iedereen van haokan bij deze alvast de beste wensen voor 2014 wensen en in ieder geval tot volgend jaar :)

Kees: bedankt voor je heldere uitleg en gezellig praatje net, ook al had je het bizar druk, je nam iig de tijd om even te kletsen.

Zaterdag mijn bestelling opgehaald. Duurde wel wat lang, maar m'n bestelling klopte en HEEEEL erg blij met mijn '75-euro' pakket. Inhoud:

- Collonade 300;
- Mystical Joyce (herlat cake);
- Spitfire;
- Supergroot Herlat pijlenpakket Invation;
- Match Ferro;
- Catch 22;
- Dynasty Silver box pakket;
- Blue soaring Flowers.

Ik ben zeer tevreden!

IMG_20131230_154512.jpg
(spitfire ontbreekt op deze foto).

Iedereen een gezond en gelukkig 2014

Iedereen een gezond en gelukkig 2014

Iedereen een gezond en gelukkig 2014 toegewenst.
We kunnen zeggen dat het voor ons pittige dagen zijn geweest, gelukkig zagen we de meeste mensen tevreden naar buiten gaan.
we hebben nog heel wat te evalueren de komende maanden.
Wat kunnen we zelf aan onze organisatie verbeteren en hoe kunnen we proberen als er problemen bij een importeur zijn dat dat niet zo'n grote impact bij onze winkels heeft.
De laatste verkoopdag was super en liep in alle winkels goed.
We lezen en luisteren naar tips van onze bezoekers om ervoor te zorgen dat we dit jaar de verbeterpunten kunnen doorvoeren.

Helemaal top! goed om te horen dat een winkel ook naar zijn klanten luistert.
Op de demo was verteld dat er volgend jaar ook weer acties komen in de vorm van "Vroegboekkorting"
Vanaf wanneer kan dit in gaan?

de beste wensen

zeer te vrede over het geleverde vuurwerk
ook mijn 75 euro verrassingspakket was super

zeker weer bestellen in de vroeg boekkorting

Ik heb geen klagen, voor de kortingen die ik gehad heb wil ik gerust een uurtje extra wachten. Ik heb een top oud en nieuw gehad en alle produkten deden het goed, thnx.

Zeer genoten van al het vuurwerk wat we gehaald hebben in Haokan Oisterwijk. Ook de oudere potjes die met veel korting zijn gehaald gingen bijna allemaal goed af. Een aantal cakes gehad die uit elkaar klapte of geen eens meer afgingen, maar dit hadden we zelf al een beetje ingecalculeerd dat niet alle ouwe potjes zouden afgaan.

Volgend jaar zeker weer een bestelling bij Haokan !

Gooien jullie de webshop weer vroeg in het jaar open?

Top zaak! Al m'n vuurwerk was top, en eind van het jaar kom ik hier zeker weer terug!

Ik heb ook zeer genoten van mijn vuurwerk dit jaar.
kom hier volgend jaar zeker terug.
ik hoop dat jullie weer beginnen met die top akties aan het begin van het jaar :D

Ik kom hier ook zeker terug. Alle producten waren top! Alles ging goed af, niks geen rare capriolen gehad met de cakes. De kortingen zijn natuurlijk helemaal top!

Ook hier een zeer tevreden klant!
Ondanks de zeer grote bestelling die ik had en die maar nét in de auto paste, stond ik binnen een kwartier weer buiten.
En: de bestelling was tot op het laatste lontje na compleet! Ik vind het knap!

Omdat ik niet weet waar ik het anders moet posten doe ik het meteen maar hier: heb bijna alle oude Herlat-cakes uit de aanbieding in het assortiment gehad.
Stuk voor stuk kwalitatief goed, waarmee ik bedoel dat ze technisch nog altijd zeer goed in orde waren.
Qua effecten deden ze echter absoluut dik onder voor de "moderne" cakes. Zeker de drie grote 37 schots cakes, die je per stuk bijna met een kruiwagen moet vervoeren, vielen mij niet mee.
Uitzonderingen vond ik persoonlijk de Coup d'Etat en de Unbelievable Tanasia, maar verder hoeven we niet te rouwen dat al deze cakes uit productie zijn.
Voor de aanbiedingsprijzen vond ik het echter tóch leuk om deze cakes een keer aangeschaft te hebben.
Maar dat ze "vroeger" veelal drie keer zoveel hebben gekost.... :bonk:

Heb die dingen allemaal gefilmd, omdat er van een aantal nog geen filmpjes in omloop waren. Ik vind het echter niet de moeite waard om de filmpjes online te zetten.
Hoofdstuk afgesloten, wat mij betreft.

De maand januari hebben we nodig om al de administratie in orde te maken.
Daarna kunnen we kijken waar we mee zouden kunnen stunten in de webshop.
Maar we moeten zelf ook nog heel de gang van zaken evalueren.
we houden jullie op de hoogte.

Vroeg me af wat de overige leden vinden dat het vuurwerk word uitgeleverd in kartonnen dozen? Voor HAOKAN fijn scheelt ze in afvoer maar vind het zelf maar onhandig, denk volgend jaar gewoon zelf boodschappen tassen mee neem want dat vind ik zelf toch stuk praktischer, als je het in je auto moet laden.

Misschien is het heel zeikerig, omdat tassen natuurlijk weer geld kosten maar goed vroeg me af hoe het de rest bevalt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan