brunodebull
VWC lid
Ik moet ook bij haokan zijn aleen dan puur zena...misschien scheelt dat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
erg wisselende ervaringen hier, maar denk ook dat daar een stukje kruitstress van sommigen bijzit. Mijn ervaring was eigenlijk wel positief. Heb het in de nacht opgehaald, ja moest even wachten maar wat wil je als er weet ik het hoeveel freaks voor de deur staan. Ik denk ook, zoals hoakan zelf al aangeeft, dat ze de drukte wat onderschat hebben. Er zijn al wat goede suggesties langsgekomen en hoop dat haokan hier volgend jaar wat mee doet. Vergeet ook niet dat de jongens echt keihard werken om het voor elkaar te boksen, en het voor hun vaak net zo frustrerend is als ons als er bijvoorbeeld iets niet is. Respect voor jullie! Je ziet gewoon aan de zaak dat het nog niet klaar was voor de massa. Ja wij zijn klant en koning, maar een beetje respect naar de ondernemer kan geen kwaad. Hij heeft tenslotte ons wel mooie aanbiedingen kunnen geven!
Zena, tja, breek me de bek niet open. Ik had zelf een shock syndrome bij een officiele zena shop gehaald in vlaardingen maar zelfs hun hadden hem niet. Natuurlijk onbegrijpelijk als je via een centrale website moet bestellen (dan weet je dus al waar je hoeveel cakes heen moet sturen). Als je dan ook van tevoren geen mail ontvangt dat het niet leverbaar is, uhm tja.Tja zena groeit te hard denk ik zo net als rubro. Gaan die nog wel een keer goed op hun smoel denk ik zo.
Zena, tja, breek me de bek niet open. Ik had zelf een shock syndrome bij een officiele zena shop gehaald in vlaardingen maar zelfs hun hadden hem niet. Natuurlijk onbegrijpelijk als je via een centrale website moet bestellen (dan weet je dus al waar je hoeveel cakes heen moet sturen). Als je dan ook van tevoren geen mail ontvangt dat het niet leverbaar is, uhm tja.
@ kamikaze, om welke artikelen ging dat dan? want ik weet dant haokan zeker aan het begin met restpartijen heeft gewerkt, en daarvan stond de voorraad netjes op de site. Op was ook op zeg maar.
Welke artikelen het exact waren durf ik niet te zeggen, maar was flink heen en weer lopen voor die jongens van balie naar bunker steeds.
Als op=op is, dan is "niet op" dus voorraad en leverbaar. Helemaal als je van te voren gereserveerd en betaald hebt. Of denk ik nu in een vreemde wereld?
Dat Zena internet gebeuren is een groot drama
erg wisselende ervaringen hier, maar denk ook dat daar een stukje kruitstress van sommigen bijzit. Mijn ervaring was eigenlijk wel positief. Heb het in de nacht opgehaald, ja moest even wachten maar wat wil je als er weet ik het hoeveel freaks voor de deur staan. Ik denk ook, zoals hoakan zelf al aangeeft, dat ze de drukte wat onderschat hebben. Er zijn al wat goede suggesties langsgekomen en hoop dat haokan hier volgend jaar wat mee doet. Vergeet ook niet dat de jongens echt keihard werken om het voor elkaar te boksen, en het voor hun vaak net zo frustrerend is als ons als er bijvoorbeeld iets niet is. Respect voor jullie! Je ziet gewoon aan de zaak dat het nog niet klaar was voor de massa. Ja wij zijn klant en koning, maar een beetje respect naar de ondernemer kan geen kwaad. Hij heeft tenslotte ons wel mooie aanbiedingen kunnen geven!
Heel simpel je besteld, je betaald en je dient te ontvangen zeker als je zeer ruim gan te voren hebt besteld en dit heeft niets met kruitstress te maken maar met kwaliteit van de leverancier www.vuurwerbestel.nl (de zena specialist) heeft dat zeer goed voor elkaar Haokan zeker niet en ik was niet de enige en het excuus nog niet ingesteld op ach je doet iets goed of je doet het niet.
Nou nou niet zo zwart wit! ik heb hiervoor ook al wat berichtjes gezet dat het gek is dat inderdaad de op=op artikelen niet geleverd zijn bij diegene. Echter zena heeft zoals ik zei ook niet alles geleverd aan officiële zena stores, dus dat kan nou eenmaal gebeuren. Vervelend voor zowel de koper als verkoper. Negatief zijn is altijd makkelijk, maar zoals ik al zei heeft haokan ook mooie aanbiedingen weten te realiseren en de demo daar heb ik ook intens van genoten.
Ik weet niet waar je het allemaal over hebt het lijkt wel of je door jo haokan gesponsord wordt hij meld toch een online voorraad systeem hij meld toch dat je gratis vuurwerk krijgt en dan is het net zo simpelals bestellen bij Zalando als ik zwarte schoenen bestel wil ik ook geen alternatief hebben bv rode slippers niet mijn probleem als men niet beleverd krijgt klant gewoonweg informeren of niet laten bestellen en niet de schuld bij zena leggen want in olen ligt meer dan voldoende hij (haokan) heeft het gewoonweg niet goed voor elkaar
Als je het bericht van rico goed leest zegt ie namelijk dat nog een bestelling heeft gedaan in de losse verkoop. Ondanks dat zijn voorbestelling wat problemen opleverde