missen jullie ook wat op de site ha ha ha lol![]()
Jij hebt even een stuk of 20 diamond potjes van 2.50 gekocht? Die wilde ik er ook een paar!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
missen jullie ook wat op de site ha ha ha lol![]()
Nou op de valreep toch nog een bestelling gedaan. Zag tot mijn schrik dat ik in september ook al 2x 100+ bestellingen had gedaan, gaat toch aardig in de papieren lopen haha. Voor mij is het nu klaar!
Sorry wij hebben er 12 besteld![]()
We gaan na de jaarwisseling meteen opzoek naar opkoopproducten en als we die voor een mooie prijs in kunnen kopen dan gaan we zeker verder met de acties.
Aangezien we nu 4 winkels hebben kunnen we ook steeds groter inkopen en hopen hiermee goede inkoopprijzen te krijgen
Dat is de fireball en deja vu.
@hoakan ik kan de folder niet meer openen ?
misschien niet de juiste timing in deze drukke tijd.. maar weten jullie al iets??(A)
nee sorry was ik niet nee ik merk nu pas dat ik nog helemaal geen aansteek lot heb gekocht ha ha ha staat er ook niet op![]()
Dat is de fireball en deja vu.
@hoakan ik kan de folder niet meer openen ?
Iedere voorbestelling krijgt gratis een aansteeklont en vuurwerbril
sorry jo dat ik jou er mee lastig valt maar weet jij mischien meer waarom de zena site het niet doet ?
Nee ik zou het niet weten, de haokansite verzorgen wij zelf en de zena site wordt door zena nederland verzorgd
Iedere voorbestelling krijgt gratis een aansteeklont en vuurwerbril