HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee sorry was ik niet nee ik merk nu pas dat ik nog helemaal geen aansteek lot heb gekocht ha ha ha staat er ook niet op :D:p

Nou op de valreep toch nog een bestelling gedaan. Zag tot mijn schrik dat ik in september ook al 2x 100+ bestellingen had gedaan, gaat toch aardig in de papieren lopen haha :D. Voor mij is het nu klaar!

We gaan na de jaarwisseling meteen opzoek naar opkoopproducten en als we die voor een mooie prijs in kunnen kopen dan gaan we zeker verder met de acties.
Aangezien we nu 4 winkels hebben kunnen we ook steeds groter inkopen en hopen hiermee goede inkoopprijzen te krijgen

Ik moet heel eerlijk zeggen alhoewel ik hier nix gekocht heb, dikke respect hoe jullie het dit jaar voor de freaks gedaan hebben, vuurwerk kopen het hele jaar door daar word iedere freak blij van. Top gedaan mannen van Haokan. Wat mij betreft verdienen jullie die titel van vuurwerkwinkel van het jaar!!!

Ik bedoel de vuurwerkfolder van hun winkel, die bij hun op de voorpagina staat. Als ik op het plaatje klik, krijg ik erna een error

Sorry jongens net met me broertje de laatste 9 sick 6 pijlen gekocht hahah
Mooi aktie hoakan super heb weer mooie potten voor een mooie prijs
Kijk uit naar de vuurwerkshow

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan