Jo_Haokan Fireworks
VWC lid
Ik zal in ieder geval voor het volgende jaar eens bekijken of er een passende oplossing is
Er komt trouwens zometeen weer een update
Er komt trouwens zometeen weer een update
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat wel echt anders moet als het lukt, is dat items geplaatst in winkelwagen, voor bijvoorbeeld minimaal 15 minuten gereserveerd blijven.
Heb nu weer dat ik tijdens het verder shoppen, na het plaatsen in winkelwagen, bericht zie dat het artikel er niet meer is, of niet meer in dat aantal :S
Hmm kan handig zijn, maar kan ook problemen opleveren. Als ik bijvoorbeeld mijn mandje aan het vullen ben dan kan een cake op 'uitverkocht' staan, die 15 min. later weer leverbaar is. Ik ga dan dus een vervangend product kopen, terwijl dat niet gehoeven had.
Met andere woorden, met zo'n 15 min. 'vertraging' geeft de webshop nooit een realistisch beeld van de voorraad.
Wie het eerst komt wie het eerst maalt, komt nu toch wel in me op..
Als de bestelling door was gegaan was hij ook uitverkocht.
Al lijkt 15 minuten me ergens wel lang. Maar aan de andere kant kan het ook niet zo zijn dat hij maar 5 minutem reaerveert staat en je dua tijd te kort gaat komen.
Zoals de webshop nu werkt is het eigenlijk 100% wie het eerst komt wie het eerst maalt. Alleen dan eigenlijk wie het eerst bestelt wie het eerst maalt, maar dat lijkt me logisch.
Nu werkt hij ook zo inderdaad, maar in een andere -in mijn ogen oneerlijke- variant. Een grote bestelling loopt nu de kans dat producten al uitverkocht zijn zodra de bestelling betaald wordt, terwijl de kleintjes alles onder zijn neus weg pikken. Om het zo maar te zeggen.
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat deze winkelier indirect het predikaat oneerlijk over zich heen krijgt terwijl hij hier juist de vuurwerkfreak op vwc mee laat delen met spetterende aanbiedingen. Ik vind het dan ook niet kunnen en vanaf nu gaan we het gewoon weer hebben over de spetterende aanbiedingen, producten en de winkel en niet meer over wat in sommige ogen oneerlijk zou zijn.