HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Webshop update

Webshop update

De volgende producten zijn toegevoegd

- Fountain Box 7 top fonteinen van € 24,90 voor € 10,95

- Demolition van € 22,50 voor € 9,75

- Diva van € 9,99 voor € 6,15

- Energy Bomb 500 gram van € 68,- voor € 19,75

- Fire Power 500 gram van € 29,95 voor € 15,10

- Four Legends, 4 cakes van € 90,- voor € 34,95

- Excalibur van € 12,60 voor € 6,10

- Ferro Match (fish effect) van € 24,- voor € 11,75

- Stars over Berlin van € 25,95 voor € 13,95

- Air Attack (toffe fluitblok) van € 15,20 voor € 7,55

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Wat wel echt anders moet als het lukt, is dat items geplaatst in winkelwagen, voor bijvoorbeeld minimaal 15 minuten gereserveerd blijven.

Heb nu weer dat ik tijdens het verder shoppen, na het plaatsen in winkelwagen, bericht zie dat het artikel er niet meer is, of niet meer in dat aantal :S

dit komt normaal zelden voor dat meerdere mensen tegelijk een product kopen waar er nog maar een paar van zijn. Maar wel een puntje van aandacht voor ons om te kijken of dat we daar in de webshop wat aan kunnen doen.

Wat wel echt anders moet als het lukt, is dat items geplaatst in winkelwagen, voor bijvoorbeeld minimaal 15 minuten gereserveerd blijven.

Heb nu weer dat ik tijdens het verder shoppen, na het plaatsen in winkelwagen, bericht zie dat het artikel er niet meer is, of niet meer in dat aantal :S

Hmm kan handig zijn, maar kan ook problemen opleveren. Als ik bijvoorbeeld mijn mandje aan het vullen ben dan kan een cake op 'uitverkocht' staan, die 15 min. later weer leverbaar is. Ik ga dan dus een vervangend product kopen, terwijl dat niet gehoeven had.

Met andere woorden, met zo'n 15 min. 'vertraging' geeft de webshop nooit een realistisch beeld van de voorraad.

Hmm kan handig zijn, maar kan ook problemen opleveren. Als ik bijvoorbeeld mijn mandje aan het vullen ben dan kan een cake op 'uitverkocht' staan, die 15 min. later weer leverbaar is. Ik ga dan dus een vervangend product kopen, terwijl dat niet gehoeven had.

Met andere woorden, met zo'n 15 min. 'vertraging' geeft de webshop nooit een realistisch beeld van de voorraad.

Wie het eerst komt wie het eerst maalt, komt nu toch wel in me op..
Als de bestelling door was gegaan was hij ook uitverkocht.

Al lijkt 15 minuten me ergens wel lang. Maar aan de andere kant kan het ook niet zo zijn dat hij maar 5 minutem reaerveert staat en je dua tijd te kort gaat komen.

Wie het eerst komt wie het eerst maalt, komt nu toch wel in me op..
Als de bestelling door was gegaan was hij ook uitverkocht.

Al lijkt 15 minuten me ergens wel lang. Maar aan de andere kant kan het ook niet zo zijn dat hij maar 5 minutem reaerveert staat en je dua tijd te kort gaat komen.

Zoals de webshop nu werkt is het eigenlijk 100% wie het eerst komt wie het eerst maalt. Alleen dan eigenlijk wie het eerst bestelt wie het eerst maalt, maar dat lijkt me logisch.

Zoals de webshop nu werkt is het eigenlijk 100% wie het eerst komt wie het eerst maalt. Alleen dan eigenlijk wie het eerst bestelt wie het eerst maalt, maar dat lijkt me logisch.

Nu werkt hij ook zo inderdaad, maar in een andere -in mijn ogen oneerlijke- variant. Een grote bestelling loopt nu de kans dat producten al uitverkocht zijn zodra de bestelling betaald wordt, terwijl de kleintjes alles onder zijn neus weg pikken. Om het zo maar te zeggen.

Webshop update

Webshop update

Volgende producten toegevoegd

- Surroundset fontein met een appart geluid (filmpje afkijken) van € 4,99 voor € 2,15

- Greeny 16 shots budgetcake(je) vam € 7,50 voor € 3,85

- Spitfire van € 8,60 voor € 4,15

- Stars over London van € 25,95 voor € 13,95

- Locomotion 500 gram van € 59,90 voor € 21,75

- Metallic Silver 36 schots 500 gram van € 75,- voor € 19,35

- Sky Dancers (mooi met de spinners) van € 12,95 voor € 7,15

- Serial Killer 120 schots 450 gram van € 45,- voor € 11,95

- Strinking Range 1000 schots fluitblok 500 gram van € 99,- (veel te duur) voor € 21,45

BEPERKTE VOORRAAD WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Nu werkt hij ook zo inderdaad, maar in een andere -in mijn ogen oneerlijke- variant. Een grote bestelling loopt nu de kans dat producten al uitverkocht zijn zodra de bestelling betaald wordt, terwijl de kleintjes alles onder zijn neus weg pikken. Om het zo maar te zeggen.

Ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat deze winkelier indirect het predikaat oneerlijk over zich heen krijgt terwijl hij hier juist de vuurwerkfreak op vwc mee laat delen met spetterende aanbiedingen. Ik vind het dan ook niet kunnen en vanaf nu gaan we het gewoon weer hebben over de spetterende aanbiedingen, producten en de winkel en niet meer over wat in sommige ogen oneerlijk zou zijn.

Laatst bewerkt:
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat deze winkelier indirect het predikaat oneerlijk over zich heen krijgt terwijl hij hier juist de vuurwerkfreak op vwc mee laat delen met spetterende aanbiedingen. Ik vind het dan ook niet kunnen en vanaf nu gaan we het gewoon weer hebben over de spetterende aanbiedingen, producten en de winkel en niet meer over wat in sommige ogen oneerlijk zou zijn.

Over Haokan zelf heb ik geen vuil woord gesproken, zou niet durven met dit soort kortingen, maar de shop kan beter. Dit is ook bevestigd door Jo, en er wordt naar gekeken.

<<heel zeikverhaal *knip*>>

Laatst bewerkt door een moderator:
Er mogen altijd sugesties komen voor verbetering van de winkel of webshop etc want alles kan natuurlijk altijd beter en goede ideeen zijn altijd welkom.
Ik zie het ook niet als kritiek maar gewoon een opmerking hoe dat de webshop misschien nog beter kan functioneren.
een webshop is erg ingewikkeld (vind ik tenminste) hij moet 100 % betrouwbaar zijn en omdat wij vorig jaar zijn gestart met een eigen webshop vinden we steeds meer mogenlijkheden om hem te optimaliseren
zo heb ik nog wel een lijstje voor mijn webshopbouwer wat er nog in moet komen.
al met al ben ik zeer tevreden of het functioneren ervan.
ik ben nu trouwens bezig met de informatie te verzamelen voor de nieuwe spullen die we in de shop gaan plaatsen.Zitten weer mooie producten tussen.
Gr. Jo

Kijk :) Mooi opgelost. Think positive !
Op naar de volgende update :p:D Geweldig die actie van de fountain box ! Allemaal fanshaped met quickmatch hehe.

Voorlopig laatste webshop update

Voorlopig laatste webshop update

Hierbij voorlopig de laatste webshop update (we zitten aan een flink aantal artikelen)
Misschien makkelijk om te weten voor diegene die nog een lijstje klaar hebben liggen maar toch nog wachten op nieuwe updates. Wil je niet dat anderen je product opkopen dan zou ik niet te lang wachten.
Ik heb hieronder niet alles bijgezet anders wordt de lijst te lang en ook is een hele mooie cake hier niet vermeldt
dus spoor hem zelf op in de webshop (alles beperkte voorraad)
De volgende producten zijn toegevoegd.

- Hawaii van € 16,80 voor € 8,95

- Whale 494 gram van € 79,- voor € 21,30

- Rocket Launchers van € 41,50 voor € 18,95

- Full Sky van € 32,50 voor € 14,35

- Miracle (leuke kleine mine cake) van € 10,70 voor € 4,90

- Hot Shot van € 19,95 voor € 8,95

- Inferno (Kaboom) 475 gram van € 54,95 voor € 15,65

- Monster trio (mooi met het blauw en het fish effect) van € 15,50 voor € 8,90

- Rocking Fire 499 gram van € 49,50 voor € 22,15

En dan nog een hele mooie fontein

- Snow Fever van € 18,95 voor € 8,10

Bo-Peep

Bo-Peep

We zijn nog wat sloffen a 240 stuks Bo-Peep kanonslagen tegen gekomen
en we vonden het de moeite waard om ze in de webshop te plaatsen
Productiejaar is niet bekend importeur Lesli, het zal dus gaan om een reproductie van de orginele Bo-Peeps
maar toch voor de verzamelaar een leuk item denken we aangezien dat het label veel mensen aanspreekt
Ze waren bij Lesli € 9,50 nu bij ons € 3,95

Leuke actie

Leuke actie

We hebben een leuke actie in de webshop
€ 75,- pakket dit pakket bestaat uit een uiteenlopend assortiment vuurwerk met een
minimale adviesprijs van € 250,-

Leuk voor diegene die dit maximaal willen uitgeven voor vuurwerk maar dan toch veel krijgen
of voor diegene die al lekker in de vooravond willen stoken.
Er kan van alles in zitten, cakes, pakketten, pijlen, single shots, knal enz.
We zorgen ervoor dat ieder pakket leuk gevuld is.

Cruise Rockets

Cruise Rockets

Voor de liefhebber de 939 Cruise Rockets van Wolff
Nog 44 pakken van 6 stuks samen in 1 koop voor € 85,-
Omdat ze in de opslag liggen en we er niet makkelijk bij kunnen is het productiejaar onbekend.
graag een mailtje naar [email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan