HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik nou gek of zijn de grote waaiers van Zena Nl vandaag ineens weer een stuk duurder dan gisteren?

Kan kloppen....
Lees onderstaande quote maar eens.

En gedurende het jaar zullen de prijzen weer gaan stijgen zodat we aan het einde van het jaar weer op de regulieren verkoopprijzen zitten.

Maar of het zo snel gaat.....
Misschien kan Haokan fireworks er antwoord op geven.

HaokanFireworks zit in Oisterwijk en Pijnacker,mocht er een error komen bij het betalen dan dit graag even meteen laten weten via [email protected] Ideal heeft soms problemen. Prijzen zijn nog niet gestegen sinds de opening van de webshop.
Gr. Jo

WEBSHOP UPDATE
Volgende producten zijn uitverkocht, Bastille, Star69, Ultimate Showdown, Golden flowers (alleen nog in pakket te koop)
Volgende producten staan op bijna uitverkocht.
- Turn&Burn Adviesverkoop prijs was €19,95 - Haokanprijs 2012 was €9,00 - NU €4,05
- THe Box (Barely Legal) Adviesverkoop prijs was €149,95 - Haokanprijs 2012 was €129,95 - NU €89,95
- Garden of Eden Adviesverkoop prijs was €199,00 - Haokanprijs 2012 was €179,00 - NU €149,00
- Joy Rider Adviesverkoop prijs was €82,50 - Haokanprijs 2012 was €73,00 - NU €39,00
- Goldmine Adviesverkoop prijs was €39,50 - Haokanprijs 2012 was €33,50 - NU €20,95
- Monsoon Adviesverkoop prijs was €71,00 - Haokanprijs 2012 was €62,50 - NU €28,95
- Hypnotised Adviesverkoop prijs was €26,00 - Haokanprijs 2012 was €19,95 - NU €10,85
- Camuro Blaster Adviesverkoop prijs was €69,00 - Haokanprijs 2012 was €54,95 - NU €33,10
- Super Blinking Willow Adviesverkoop prijs was €25,00 - Haokanprijs 2012 was €25,00 - NU €21,00
- Lemon Climax Adviesverkoop prijs was €30,00 - Haokanprijs 2012 was €23,50 - NU €12,00
- Brainstorm Glenn Adviesverkoop prijs was €30,50 - Haokanprijs 2012 was €23,00 - NU €12,50
- Galaxy Pakket Adviesverkoop prijs was €115,00 - Haokanprijs 2012 was €85,00 - NU €57,50
- Apollo Pakket Adviesverkoop prijs was €125,00 - Haokanprijs 2012 was €99,95 - NU €61,-
Kijk op www.haokanvuurwerkshop.nl voor alle aanbiedingen

Laatst bewerkt:
Wie kaapte er 4 hypnotized weg net voordat ik op bestellen wil drukken ;) laatste 2 nog mee kunnen nemen. Haokan ontzettend bedankt voor het mogelijk maken van deze fantastische actie. Nog wel 11 maanden naar uitkijken.....

Ook ik kreeg een error bij het betalen, hopelijk worden mijn bestelde artikelen wel apart gehouden want hij geeft nu al aan dat bepaalde artikelen uitverkocht zijn :cry:

Ik heb iig al wel een mail gestuurd naar Jo, hopelijk reageert ie snel... :sad:

UPDATE:

Het probleem is inmiddels opgelost na Kees gebeld te hebben, en vervolgens Jo die mij opgebeld heeft :D

Toch een leuke bestelling geplaats ook al zeg ik het zelf (niet alles is voor mij):

09kcMHF.jpg

Bedankt Haokan, top dit! :)

Jwtjuh :bye:

Laatst bewerkt:
Word de webshop nog aangevuld met de producten die op uitverkocht staan? of was de voorraad echt zo klein.. de toppertjes zijn helaas al weg.
ben zeer benieuwd wat er nog bijkomen of terug komen gaat!

Grtz

De webshop loopt erg goed dus ja verschillende producten zijn al uitverkocht.
De meeste producten die op uitverkocht staan komen ook niet meer terug
We zijn wel bij de importeurs bezig voor nieuwe spullen in te kopen
Mochten daar mooie spullen tussen zitten dan plaatsen we ze in de shop

Kon het niet laten met zulke kortingen... Dus heb ik toch maar wat besteld! 1x Karton Thunderking Cake, 4x Gate of Heaven 1 en 2x de Gate of Heaven 2.

Kon het ook niet laten.
Heb zo'n beetje alles wat ik wilde. Alleen jammer dat de Hypnotized en 500shots fluitpot al uitverkocht waren...

Heb in ieder geval veel euroknallers gescoord, 2 Psycho Mania, 1 Shock Syndrome, een Flower Assortiment (á 3 waaiers), wat fluitpotjes, Lesli Lovin War en wat pijlen. Al met al bijna €220.

Zag alleen dat ik de Going Loco vergeten was.. Baal wel een beetje, maar so be it.

Producten die jullie dit jaar niet in jullie assortiment hadden? Ben nu wel heel benieuwd om welke producten het gaat :D China By Night en Buurt Assortiment zou wel top zijn!

Laatst bewerkt:
Heb net even op de site gekeken en de nieuwe artikelen van Royal en Rubro staan erop.
Zitten mooie cakes tussen! En het is zeker de moeite waard om even te kijken.

(Rubro) Gold Selection: Panoramic Palms, Forbidden Kingdom, Flash Banger, Pulse Driver, Blow Out, Double Identity, High Tension, Asian Sensation.
(Rubro) Masterine: Nitro Wave, Elegance, Golden Show.
(Royal) Galaxy Collection: Galaxy Collision, Universal Power.

(Kan zijn dat ik wat vergeten ben) :D

Laatst bewerkt:
UPDATE WEBSHOP
Vandaag nieuwe producten in de MEGA UITVERKOOP
RUBRO - Masterline, PyroMania, Gold Selection
ROYAL FIREWORKS - The Galaxy Collection
Kortingen kunnen oplopen tot meer dan 50%
Ook met kleiner budget kan je profiteren van de laagste prijzen
vanaf €75,- kan je bestelling plaatsen.
Bekijk al de aanbiedingen op www.haokanvuurwerkshop.nl

Webshop update

Webshop update

Webshop update
Nieuw ingekocht
RUBRO 1st class Super Pro 500 HURRICANE
Ook wel bekend als de Event cake nr 4 (2 schoten minder)
Door vele toch wel gezien als een hele mooie cake alleen was de prijs wat aan de hoge kant
Daar hebben we wat aan gedaan adviesprijs is €69,95 en bij ons nu in de webshop €39,95
Ook hier geld op is echt op
www.haokanvuurwerkshop.nl
Oordeel zelf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan