HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben nog producten van Wolff ingekocht van de lijnen, Dynasty - Maxxtreme - Classic - Old School - Barely Legal - Universe
Producten weer met flinke kortingen.
Info volgd

Webshop update

Webshop update

NIEUW INGEKOCHT
Xplosion van € 21,50 voor 14,60

Spinning Blades van € 24,- voor € 13,80

Temple off Stone van € 47,- voor € 28,60

Eagle Flight van € 23,- voor € 13,10

Planet Explosion van € 42,50 voor € 25,50

Las Vegas van € 49,50 voor € 29,95

Neon Mosquitoes een 225 schots fluitblok van € 14,95 voor € 9,95 (filmpje in de webshop)

Space Destruction (Master en de Dragon) van € 89,95 voor € 58,45

Double Reflex (Panter) van € 39,- voor € 27,10

Fox Fear (Stars over Paris) van € 25,95 voor € 14,95

Delightfull (Freaky Stars) 5 schots zware romeinse kaars (filmpje in de webshop)

Space Weapon (Battle) van € 13,50 voor € 9,95

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Laatst bewerkt:
Pfff toch maar weer wat besteld. Deze webshop gaat mij arm maken haha :p
Toen de producten van Wolff erbij kwamen moest ik weer wat bestellen !

Dus hierbij de lijst :

1x Fox Fear (Stars over Paris)
1x Spinning Blades
1x Coupe d'Etat
1x Golden Glory
1x Delightfull (Freaky Stars)
1x Eagle Flight
1x Nitro Wave
1x Luchthuilers
1x Happy Jack
3x 10 Schots Romeinse Kaars (4)
1x Lady Crackers
1x Disco Flare

Weer allemaal nieuwe cakes behalve de Fox Fear.. maar het word weer genieten !

Ik had trouwens nog een vraag , is het echt zo dat die 3x10 shots romeinse kaarsen 10 verschillende kleuren schieten ? Of zijn het gewoon wat grotere stars. En alleen rood en groen ?

De 10 schots romeinse kaarsen schieten Coloured Bullets af maar of het 10 verschillende kleuren zijn durf ik zo niet te zeggen. het zijn kleine kaarsen en de bullets gaan ook niet heel hoog.
De 5 schots crackling, de 5 schots thunder en de Delightfull romeinse kaarsen zijn wel groter in de uitwerking.

Webshop Update

Webshop Update

Weer een paar nieuwe producten in de webshop

De Inferno van Lidu 80 schots van € 19,95 voor € 7,35
Even het filmpje helemaal afkijken ik denk een hele mooie finale in dit potje

Disturbia (Air Defence, Dynasty) van € 16,95 voor € 10,30 Boeketten met blinkers, crossete, crackling afgewisseld met mines

Break Down Barely Legal 44 schots 484 gram van € 29,95 voor € 16,90

En dan de Sensation van Lidu 191 schots leuke finale cake 495 gram voor € 12,70 (nergens goedkoper voor een 500 gram cake)

Webshop update

Webshop update

Vaak lees je op het forum leuke pot maar veel te duur voor wat je krijgt, DAAR HEBBEN WE WAT AAN GEDAAN

- Astro Cracker 150.000 van €85,- voor €21,-

- Exceptionnel XXL pakket, een mooi pakket en zeker voor op de vooravond
Luxe showdoos gevuld met 5 extreem lange fonteinen, 8 grote vuurpijlen met grote boeketten en 6 multishot cakes met negen schoten per stuk in diverse kleuren. van €95,- voor €27,50

- Wicked Game 500 gram van €95,- (pffff) voor €23,-

- Eagle 500 gram van €52,50 voor €21,50

- Sky Diver (geen topper maar voor de prijs) van €59,50 (pfff) voor €14,50

- Colorful Willow van €23,95 voor €9,95

- Ring of Fire (adviesprijs veel te hoog) van €97,50 voor €19,95

- Ferro Style 6660, 500 gram van €55,- voor €16,35

- Ferro Select 1, 500 gram van €129,- (pffff) voor €21,95

- Ferro Select 5161, 500 gram van €62,50 voor €20,10

- Super 500, 500 gram (super waaier) €99,90 voor €26,95

- Calf Roping 500 gram van €37,50 voor €18,25

Wacht niet te lang als je wilt bestellen want van sommige producten hebben we er maar een paar

Naast de €218 die ik al had staan (klein zooi, wat pijlen en wat goede cakes) er toch nog maar €93 bij geknald in een nieuwe bestelling.

1x Ferro Select 1 (de laatste!)
1x Super 500
2x Lady Crackers (vergeten in eerdere bestelling)
2x Astro Crackers 150.000

Tegenover een adviesprijs die zo rond de €375 zweeft is dat niet gek natuurlijk :D

het is een beetje jammer dat ik in Zwolle woon en hier niet kan bestellen.
Wat een heerlijke prijzen. Dat zie je niet vaak.
Als ik in de buurt woonde dan wist ik 100% zeker dat ik hier wat ging halen.
zoals ze zelf zeggen van sommige prijzen... pffff.
greeetzz

het is een beetje jammer dat ik in Zwolle woon en hier niet kan bestellen.
Wat een heerlijke prijzen. Dat zie je niet vaak.
Als ik in de buurt woonde dan wist ik 100% zeker dat ik hier wat ging halen.
zoals ze zelf zeggen van sommige prijzen... pffff.
greeetzz

Als je de bestelling plaatste zoals ik ze heb staan haal je de benzine er dik, maar dan ook dik, uit!
Heb nu ongeveer €300 betaald, maar de winkelwaarde ligt zeker op het dubbele! Vooral de bestelling van vandaag helpt erg.

Als je de bestelling plaatste zoals ik ze heb staan haal je de benzine er dik, maar dan ook dik, uit!
Heb nu ongeveer €300 betaald, maar de winkelwaarde ligt zeker op het dubbele! Vooral de bestelling van vandaag helpt erg.

Dat klopt zeker, maar ik werk de laatste dagen van het jaar in een vuurwerkwinkel. Dat is van 8 uur in de ochtend tot 21 uur in de avond. als zulke winkels dan in de buurt zitten dan kun je nog even snel wat regelen, maar nu ben je al snel een driekwartdag weg. Dus dat is het probleem.
Maar je hebt zeker gelijk dat je de benzine kosten eruit krijgt. Helemaal als je ook nog eens samen rijdt met iemand anders ofzo.
greetzzz

Dat klopt zeker, maar ik werk de laatste dagen van het jaar in een vuurwerkwinkel. Dat is van 8 uur in de ochtend tot 21 uur in de avond. als zulke winkels dan in de buurt zitten dan kun je nog even snel wat regelen, maar nu ben je al snel een driekwartdag weg. Dus dat is het probleem.
Maar je hebt zeker gelijk dat je de benzine kosten eruit krijgt. Helemaal als je ook nog eens samen rijdt met iemand anders ofzo.
greetzzz

Normaal gesproken had ik gezegd; neem een dagje vrij, maar één van de drie dagen vrij nemen gaat niet..

Volgend jaar niet meer gaan werken dan, en gewoon komen shoppen :)

Ik voel me net een klein kind in de snoepwinkel als ik al die producten tegen die prijs voorbij zie komen en ik wil Hoakan dan ook hartelijk danken voor het mogelijk maken van al deze stuntprijzen.

Hier ook Arjan dan gaat de rem volledig van de knip af dat is dan ook het enige nadeel. Zitten mooie producten tussen en oisterwijk is voor mij zo ver nog niet. Maar geld deze actie voor beide locaties? Dat kon ik zo snel namelijk niet vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan