[Dynasty] Heavy 5 [Ass.]

Vier pak er door geschoten in mijn show. Heerlijke potjes! Leuke burst en prima effecten. Natuurlijk blijven de effecten niet heel lang hangen, maar is de prijs dan ook naar.

Per 2 geschoten en daardoor toch een aardige vulling van de lucht. Zeer tevreden over deze potjes. Volgend jaar weer!

Leuke bakjes voor de vooravond. Had ze ook bewust voor dat doel gekocht.
Na 00:00 kunnen ze naar mijn idee niet meekomen met de rest en verdwijnen ze in de massa.

Dit is zeker één van m'n favorieten!! Voor de 2de keer op rij een karton van deze tegelijk geschoten. Denk niet dat er veel aan deze blokjes kan tippen als ze eenmaal goed op gang zijn! :D

De eerste 5 doorgelont met groene lont, dan 5 met roze lont en de overige 4 x 5 met tapematch. Zo begint het rustig, maar resulteert het al gauw in heerlijke chaos! Één van de toppers van de avond!

Alhoewel de prijs de laatste jaren flink omhoog is gegaan, is de kwaliteit gelukkig wel consistent gebleven. Blijven zeer leuke cakes.

Erg slecht afgewerkt bij mij, van de meesten zit het lontje volkomen onder het papier waardoor je met een Stanley mesje zelf nog het lontje vrij moet maken.
Kan je niet maken als importeur.

De afwerking bleef slecht, maar de uitwerking was weer vertrouwd goed.
Van het 1,5 karton klapte er een uit elkaar die ik gelukkig los afstak.
De rest per 3 5 en 10 gedaan.
Erg mooi voor de prijs die je betaald.
Volgend jaar misschien per 30, of toch alleen voor de grotere blokken gaan...
Achja, tijd zat.

kan je een verkeerde batch hebben. had het namelijk ook en jaar later niet.
verder zijn ze gewoon erg goed voor die prijs en uitwerking.

De afwerking bleef slecht, maar de uitwerking was weer vertrouwd goed.
Van het 1,5 karton klapte er een uit elkaar die ik gelukkig los afstak.
De rest per 3 5 en 10 gedaan.
Erg mooi voor de prijs die je betaald.
Volgend jaar misschien per 30, of toch alleen voor de grotere blokken gaan...
Achja, tijd zat.

weet je toevallig nog welke effecten de 5 cake's hebben ?

Back
Bovenaan