Hamsterdrang?

Avalanche

VWC lid
Alles wordt duurder. En dat niet alleen; bij veel producten, vuurwerk of niet, wordt de beschikbaarheid steeds minder vanzelfsprekend. En als we het wél over vuurwerk hebben; de kans dat het een keer ophoudt is natuurlijk altijd aanwezig.

Nu vraag ik me af of ik de enige ben met de drang om, als er wat geld beschikbaar is, de nabije toekomst zeker te stellen en daardoor keihard de drang voelt om in te slaan?!

Totaal geen hamsterdrang hier. Ik wil juist 2023 met een volledig schone lei beginnen. Geen doorgeschoven bestellingen en alles opgestookt, zo wil ik 1 januari wakker worden.

Ik twijfel sterk bij mijzelf dat ik eventuele voorraad voor aankomende jaren daadwerkelijk in de kelder laat liggen en dat ik niet alles gewoon alsnog afsteek

Totaal geen drang om alvast te hamsteren voor volgend jaar. Het is op dit moment totaal onvoorspelbaar wat ze in Den Haag gaan beslissen m.b.t. vuurwerk.

Heb genoeg adresjes waar ik volgend jaar hoe dan ook aan vuurwerk kan komen

Zeker wel, niet alleen vanwege dreigend verbod, maar volgende jaar zullen koopjes zoals nu nog makkelijk te vinden zijn, nauwelijks meer voorkomen is mijn verwachting.

Totaal geen drang om alvast te hamsteren voor volgend jaar. Het is op dit moment totaal onvoorspelbaar wat ze in Den Haag gaan beslissen m.b.t. vuurwerk.

Heb genoeg adresjes waar ik volgend jaar hoe dan ook aan vuurwerk kan komen

Het gaat mij niet perse om volgend jaar. Meer om het gevoel dat alles wel eens voor het laatst kan zijn: de prijs, de vrijheid, de verkrijgbaarheid, etc.

Ik merk wel dat ik wat makkelijker dingen bestel nu, die nog wel echt goed geprijsd zijn, met de gedachte: dit krijg je volgend jaar niet meer zo goedkoop. Echt hamsteren noem ik het niet.

Voor mij is het meer koopjesdrang. Als iets in de aanbieding is of nieuw is dan koop ik het graag. Hamsteren voor volgend jaar heb ik niet echt nodig. Er zijn vele wegen die leiden naar vuurwerk.

Als ik het budget er voor had dan zeer zeker ja, maar helaas zit dat er niet in dit jaar. Ik mag al blij zijn als ik dit jaar al wat leuks kan afsteken.

Ik heb geen hamsterdrang. Wel door de verboden een grotere collectie dan ik normaal had. Ik ga er niet bewust dingen van over houden, maar ook niet koste wat het kost alles opstoken. Ik zie wel wat er nog staat op 1 januari en daarna zien we wel weer verder.

Echt hamsterdrang heb ik niet. Wel een flinke bestelling, en doorgeschoven bestellingen, ik heb nog nooit zoveel gehad. Daarnaast alvast wat in huis gehaald voor het geval dat. Ik ga wel bewust een kleine verzameling cakes van 25kg apart houden om te bewaren. Wil voortaan gewoon 25kg minimum stock in huis hebben zeg maar... voor het geval dat.

Ik hamster ook niet echt, behalve net de code red dan, die kan ik de komende 3 jaar afsteken. ik verwacht wel dit jaar bewust wat meer over te houden, zodat ik ook in ieder geval wat in huis heb.

Back
Bovenaan