Hamsterdrang?

Haha, misschien maar een aanhangboot regelen dan :angel:

We hopen met de eerste oud en nieuw in de Caribbean te zijn, als ik daar iets met vuurwerk kan doen verzorg ik daar uiteraard een mooi verhaal van.

Om trouwens niet te veel off topic te gaan, als ik niet weg was gegaan had ik zeker gehamsterd. Niet zo zeer vanwege de prijzen, maar vooral vanwege de angst op een verbod.
Heerlijk o&n vieren in de tropen. Heel anders in je korte broek. Ik heb ooit 1983/1984 o&n gevierd op Curaçao, met het vuurwerk zat het toen wel goed, dikke Chinese rollen en knallers, alleen de prijzen waren niet mis. Schietlont in piratenmatjes met zilverkruit was ik niet gewend. :)

Terug on topic, hamsterdrang heb ik zeker wel, Ik heb echter de grens bereikt wat betreft legale opslagmogelijkheden helaas. De komende jaren zijn wel veiliggesteld mocht er een verbod komen en dit jaar niet.

Lolz.. ooit eens chinees oud en nieuw gevierd op mauritius. Dikke cakes in de supermarkten...
Niels mocht je begin februari kralendijk doen ff biertje drinken :wink:

Mooi vooruitzicht niels, heel vet om een keer te doen. Ik dacht dat wij met 4 maanden al heel wat ondernamen :p
Overigens wel voor werk een keertje met chinees nieuwjaar in Yantai, china, gezeten. Was echt kicken om mee te maken, meest bizarre dingen gekocht en afgestoken, en de lucht in zien gaan.

On topic, toch wel een beetje aan het hamsteren geslagen. Sowieso al wat ingeslagen voor het geval dat, en (veel) meer in de bestelling dan ooit eerder. Er gaat heir wel 25kg over blijven, en op een paar andere adressen komt ook zoiets te liggen.

De hamsterdrang is hier zeker toegeslagen, heerlijk en enorm frustrerend tegelijk soms. Maargoed ik sta er wel een beetje huiverig in en ben wel geneigd wat spaarzamer om te gaan met wat ik heb al is dat toch vaak moeilijker dan je wil haha.

Ik wil het niet direkt hamsterdrang noemen maar koop van diverse artikelen wel wat extra in ivm de prijsstijgingen en uitloopartikelen.

Totaal geen hamsterdrang hier. Ik wil juist 2023 met een volledig schone lei beginnen. Geen doorgeschoven bestellingen en alles opgestookt, zo wil ik 1 januari wakker worden.

haha, ik heb precies dezelfde gedachten, 2023 beginnen met een schoon canvas.

Anderzijds ook niet zoveel zin om veel vuurwerk in huis op te slaan het jaar rond.

Bestellen is wel afgelopen hierzo. Zojuist een nieuwe telefoon gekocht, met alle accessorisch zijn ze toch wel erg duur tegenwoordig. Vind dat ik zo al voldoende heb besteld voor dit jaar, ik ga me zeker vermaken.

Hiervoor had ik wel de nijging om elke dag even een rondje webshops te doen om te kijken wat nieuw is en wat in de aanbieding is. Dit is wel afgelopen.
Oja... dat was wel lekker trouwens, weer in de goede sfeer komen. Na 2 jaar zonder kan ik niet meer wachten!

Back
Bovenaan