Hamlet

Artikelnummer: 2753
Artikelnaam: Hamlet
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1923 gram
Aantal Schoten: 140 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm t/m 30mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 199 euro
Onlineprijs: 159,95 euro

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

renaissance_hamlet.jpg

Demo 2019:

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een topper! Perfect met die tails. Zijn ook erg goed uitgevoerd, branden mooi lang. Ben alleen bang dat hier een behoorlijke prijs aanhangt.

Na afloop vraagt iedereen in de straat zich af welke buurman deze heeft geschoten, zo breed effect. Mooi uitgevoerd.

Waar ik vorig jaar al verliefd was op de Acatenango, lijk ik nu dezelfde crush te ontwikkelen ....
Hopelijk is dit budgettair te verantwoorden voor mezelf. Daarnaast komen er nog meer producten uit deze lijn :frusty:

Waar ik vorig jaar al verliefd was op de Acatenango, lijk ik nu dezelfde crush te ontwikkelen ....
Hopelijk is dit budgettair te verantwoorden voor mezelf. Daarnaast komen er nog meer producten uit deze lijn :frusty:

In deze is vreemdgaan geoorloofd hahahaha………...dus je mag zowel deze als de acetanango nemen:yes:

Vond de Serenity 2 jaar geleden al heel dik maar dit is toch serieus weer een ander niveau. Maak maar snel de prijs bekend dan weet ik wat er nog over blijft van het budget want deze komt gegarandeerd in de straat

In deze is vreemdgaan geoorloofd hahahaha………...dus je mag zowel deze als de acetanango nemen:yes:

"Renaissance: Het feodalisme dat in de middeleeuwen wijd verspreid was geweest verdween geleidelijk, en vroege vormen van kapitalisme ontstonden."

Ik zie dat je de merkvoering goed doortrekt ... :p:wink:
Als er geen schip met gouden dukaten langs komt, gaat dit sprookje zeker niet door :tongue2:

Wat een bak weer zeg! Veel variatie in effecten en net als de acenentango en de serenity box verschillende shapes. Prachtige tails en ook prachtige red ghost effecten die mij aanspreken. Moet erbij komen dit jaar. Zijn de hamlet en de tempest Trouwens compound of gewoon cakebox? (misschien domme vraag maar wil het graag bevestigd hebben:)

Wat een bak weer zeg! Veel variatie in effecten en net als de acenentango en de serenity box verschillende shapes. Prachtige tails en ook prachtige red ghost effecten die mij aanspreken. Moet erbij komen dit jaar. Zijn de hamlet en de tempest Trouwens compound of gewoon cakebox? (misschien domme vraag maar wil het graag bevestigd hebben:)

Wij hebben afscheid genomen van de cake/showboxen en voeren alleen nog compound.

gr
Evolution Fireworks

Ik had twee jaar geleden de Serenity.
Ik had vorig jaar de Acatenango.
Ik vrees dat ik dit jaar de Hamlet ga moeten nemen :shy:
WÁT een pareltje weer zeg!

Back
Bovenaan