Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vreemde snuiters die lui die vuurwerk afsteken, waanzinnig nutteloze traditie die ooit uit China is komen overwaaien.
Eigenlijk komt onze traditie uit Indonesië wat hier mee is gekomen met de migranten na de oorlog, maar het grootschaliger afsteken van vuurwerk was pas rond de jaren 60/70. Het vuurwerk zelf komt wel uit China maar dat is wat anders. Fun fact![]()
Maar je punt is hetzelfde natuurlijk.
Ik zie eigenlijk alleen maar acties vanuit de winkeliers zelf maar geen één van de importeurs. Sowieso vind ik het heel stilletjes, zo hoor en zie je bijvoorbeeld niets van Vuurwerkmania, alsof ze niet meer bestaan! Iemand enig idee wat er aan de hand is en waarom wij niets meer vernemen? Heel jammer dit.
Dankjewel voor je uitleg, Gizmo.. maar waarom dan radiostilte? Je hoort gewoon echt helemaal niets van ze hier op het forum. Geen uitleg of wat dan ook. Dat is jammer, want ik had al gehoopt dat ze met een Halloween actie zouden komen, heb namelijk nog 150 budget hiervoor gereserveerd. Wellicht dan met Black Friday, of heb je hier misschien ook al iets over vernomen en dat ze hier dan ook niet aan meedoen? Want dan hoef ik ook niet perse te wachten, dan bestel ik nu nog wat.
Kijk dat vind ik wel opzich een goeie deal
Wat een clowns daar bij vuurwerktoppers.