Halloween acties 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Acties met Halloween. Blijf het een vreemd fenomeen vinden :bonk:

Hoezo? Elke retailer doet dat. Of het nou Valentijn, Moederdag, Vaderdag, Pasen, Sinterklaas, einde schooljaar, Geslaagd, Kerst, enz. is. Allemaal thema-acties. Is toch zo oud als de weg naar Rome? Ik zou het juist raar vinden als een winkelier op al zijn andere artikelen wel een Halloween-actie heeft en juist niets doet met zijn vuurwerk...

Hoezo? Elke retailer doet dat. Of het nou Valentijn, Moederdag, Vaderdag, Pasen, Sinterklaas, einde schooljaar, Geslaagd, Kerst, enz. is. Allemaal thema-acties. Is toch zo oud als de weg naar Rome? Ik zou het juist raar vinden als een winkelier op al zijn andere artikelen wel een Halloween-actie heeft en juist niets doet met zijn vuurwerk...

Halloween is niet bepaald een Nederlandse traditie. Evenals dat ik black friday eigenlijk kolder vind. Uit Amerika over gewaaide onzin dagen zijn het. Doe dan liever een leuke actie tijdens Sinterklaas denk ik dan. Wat is het volgende vuurwerkacties tijdens Diwali ?

Wat maakt het nou uit waneer er actie’s zijn? Is toch top dat ze er zijn! Gezeur weer….

Halloween is niet bepaald een Nederlandse traditie. Evenals dat ik black friday eigenlijk kolder vind. Uit Amerika over gewaaide onzin dagen zijn het. Doe dan liever een leuke actie tijdens Sinterklaas denk ik dan. Wat is het volgende vuurwerkacties tijdens Diwali ?

Cyber Monday niet te vergeten :handsup:

Wat maakt het nou uit waneer er actie’s zijn? Is toch top dat ze er zijn! Gezeur weer….

Mee eens. Het enige is dat de ondernemer eigenlijk gedwongen wordt er aan mee te doen en dat is niet goed voor de markt in bepaalde branches. En daarnaast moet je als consument zijnde ook even goed opletten op wat je koopt en hoeveel je er voor betaalt. Voor vuurwerk geldt dit niet zo, maar bij bepaalde andere zaken ben je in januari en februari een stuk goedkoper uit zonder alle poespas eromheen

Laatst bewerkt:

Vreemde snuiters die lui die vuurwerk afsteken, waanzinnig nutteloze traditie die ooit uit China is komen overwaaien.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan