Hair Shop Cor te Heemskerk

Net als vorig jaar toen deden ze dat ook dat was best goed van ze. Want toen ik vorig jaar kwam was cor ook dicht en lagen ze voor de deur

Klopt.

Ome Cor zal dit jaar rond de 90% bestellingen via het internet verwachten, maar als wij daar zouden bestellen zou ik lekker langskomen met mijn folder. Lekker sfeerproeven!

bij mij lagen ze ook binnen en ik ga denk niet via internet bestelen ik doe het lekker met de oude manier dus lekker via de folder maar ze hebben dit jaar wel weer leuke en goed kope dingen:D

Je hebt gelijk ik ben altijd zeer te spreken over de producten van mercerius(superior collection). De producten zijn van hoge kwaliteit.

Je hebt gelijk ik ben altijd zeer te spreken over de producten van mercerius(superior collection). De producten zijn van hoge kwaliteit.

Ik heb ook een aantal producten van de Superior Collection waar ik vorig jaar zeer over te spreken was

Ja ik vind het ook echt een geweldige collectie en altijd via de folder bestellen altijd leuk woord goed geholpen en soms krijg je nog is wat leuks.

Inderdaad ik herkende een paar knullen uit de film die ondertussen een andere coupe hebben.. :D

Heb je gehoord wat ze zeggen in het filmpje. Dat de scharen en de spiegels ingeruild worden voor Lawinepijlen en nog iets. Zijn ze dan zo dom bij RTVNH hahahahaha

Foto van de winkel lang geleden.

2ikuogj.jpg

Nog geen gebouwen enz. op de achtergrond.

Ik wil eer daags eens folders van hun gaan inscannen.

- 2002-2003
- 2003-2004
- 2005-2006
- 2008-2008
- 2008-2009

Misschien dat sommigen mensen ontbreken de folders hebben die die willen ruilen met mij of ook inscannen of fotograferen.

Foto van de winkel lang geleden.

image

Nog geen gebouwen enz. op de achtergrond.

Ik wil eer daags eens folders van hun gaan inscannen.

- 2002-2003
- 2003-2004
- 2005-2006
- 2008-2008
- 2008-2009

Misschien dat sommigen mensen ontbreken de folders hebben die die willen ruilen met mij of ook inscannen of fotograferen.

Volgens mij heb ik ook nog wel wat folders liggen. Geef maar door op msn als je wat nodig hebt dan kan ik het eventueel inscannen voor je.

Nouja deze heb ik allemaal.

- 2002-2003
- 2003-2004
- 2005-2006
- 2008-2008
- 2008-2009

Als jij een heb die er niet tussen staat zou dat tof zijn als je hem wil inscannen.

Nouja deze heb ik allemaal.

- 2002-2003
- 2003-2004
- 2005-2006
- 2008-2008
- 2008-2009

Als jij een heb die er niet tussen staat zou dat tof zijn als je hem wil inscannen.

Zal volgende week even kijken. Want ben nu op me flat en ze liggen bij me ouders.

Zal volgende week even kijken. Want ben nu op me flat en ze liggen bij me ouders.

Haha ik was het vergeten en ben nu weer op me flat :P. Anders moet je het volgend weekend even zeggen op msn.

Haha ik was het vergeten en ben nu weer op me flat :P. Anders moet je het volgend weekend even zeggen op msn.

Haha ik moet nog steeds kijken. Zal het ff in me telefoon zetten voor het weekend dan ga ik even bij me ouders langs.

Ik heb even gekeken maar de gene die ik heb heb jij ook al.

haha 2x dubbel post.

Laatst bewerkt door een moderator:
www.hairshopcor.nl / VOORVERKOOP BEGINT WEER!!!!!!

www.hairshopcor.nl / VOORVERKOOP BEGINT WEER!!!!!!

Kreeg net een mail van Hair Shop Cor met onderwerp: www.hairshopcor.nl / VOORVERKOOP BEGINT WEER!!!!!!

NU MET 10% KORTING OP ALLE BESTELLINGEN*

WEBSHOP VANAF

ZATERDAG 14 NOVEMBER GEOPEND

Geachte klant,

Omdat u vorige jaar gebruik heeft gemaakt van ons online bestelservice

delen wij u als eerste mee dat onze webshop ZATERDAG 14 NOVEMBER weer voor u geopend is.

* ZIE VOORWAARDEN OP DE SITE

Heb het inderdaad ook gezien, de prijzen stonden trouwens al eerder online, maar die staan er nu dus nog een weekje af. Ik heb nog wat leuke feitjes gekregen. Begin december zijn de folders gedrukt en liggen ze klaar om verstuurd te worden (folders liggen nu bij de drukker). Ze hebben één bunker van 8000 kilo en een kleine bunker met 2000 kilo waar alles los mag liggen. Half december komt ongeveer de eerste vrachtwagen langs.

Gr. Mick :)

Laatst bewerkt:
Heb het inderdaad ook gezien, de prijzen stonden trouwens al eerder online, maar die staan er nu dus nog een weekje af. Ik heb nog wat leuke feitjes gekregen. Begin december zijn de folders gedrukt en liggen ze klaar om verstuurd te worden (folders liggen nu bij de drukker). Ze hebben één bunker van 8000 kilo en een kleine bunker met 2000 kilo waar alles los mag liggen. Half december komt ongeveer de eerste vrachtwagen langs.

Gr. Mick :)

Zaterdag liggen de folders in de winkel zeiden ze toestraks tegen mij.

De webshop van Kapper Cor is deels online de prijzen staan erop alleen je kan nog niet bestellen :wink:

Heb al gemaild wanneer ze de vuurwerkfolder binnen krijgen :D

http://www.hairshopcor.nl/

Edit: de folder wordt verwacht rond 27 November

En de webshop gaat 12 November open

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan