Hades

Scav

VWC Moderator
Artikelnummer: EFC-1005-025
Artikelnaam: Hades
Bruto Gewicht: 4 KG
Netto Kruitgewicht: 475 gram
Aantal schoten: 25 schoten
Max. Tube diameter: 30 mm.
Effectomschrijving:
  • Red Tail to Red Dahlia with Blue Strobe Peony
  • Blue Tail to Blue and Gold Strobe Peony
  • Red Tail to Gold Willow with Red Strobe Peony
  • Purple Tail to Brocade Crown with Purple and Green Strobe Peony
  • Crackling Tail to Brocade Crown with Crackling
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: €34,50

eurostar_-_hades.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Eurostar Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
De crackling doet mij een beetje denken aan enkele cakes van Cafferata twee jaar geleden, die vond ik toen vet en dat heeft deze ook. Daar naast een compliment voor het vette label :handsup:

Erg mooie cake, zowel goud als kleuren worden gebruikt en dat zijn toch wel de 2 meest gewilde effectsoorten.

Super dik! Burst klinkt indrukwekkend.

Eurostar is me zeker niet tegengevallen, zo vers uit de container en gelijk op demo geschoten.
Goede boeketten, heldere kleuren, prima consu cakes. Min puntje dat er meerdere effecten in dezelfde cakes zitten, verder dik in orde

Kwalitatief een geweldige cake met indrukwekkende uitwerkingen, weliswaar een laag tempo maar ik vind hier de kwaliteit belangrijker dan de snelheid.

Deze cake is zeker prima. Met name 'de gewone consument' zal hem goed waarderen. Ik vind hem persoonlijk iets té bont, met al die verschillende effecten door elkaar heen (ik zie liever AAAABBBBCCCC dan ABCABCABCABC). Maar met name de crackling boeketten waren zéér groot!

Deze cake is zeker prima. Met name 'de gewone consument' zal hem goed waarderen. Ik vind hem persoonlijk iets té bont, met al die verschillende effecten door elkaar heen (ik zie liever AAAABBBBCCCC dan ABCABCABCABC). Maar met name de crackling boeketten waren zéér groot!

Niet ACABACABACAB? Of is dat iets te veel A en iets te weinig D?

Verder ziet hij er prima uit op film! Leuke effecten. Weinig vernieuwend maar wel een product die van alles wat heeft.

Hier had ik meer van verwacht. Laag tempo, effecten niet onderscheidend. Moet toch meer uit te halen zijn met 30mm en 500 gram.

Ik had er ook wel iets meer van verwacht, maar hij was zeker niet slecht met zijn vele verschillende effecten. De cake zelf was wel bizar groot trouwens haha.

Van de drie producten die ik van Eurostar ( burning vulcano en de styx ) had, vond ik dit trouwens wel de beste, maar niet voor herhaling vatbaar.

Deze cake gratis bij een bestelling erbij gehad. Ik vond 'm redelijk, maar ik zou 'm zelf niet zo snel aanschaffen. Hij blonk nergens in uit, geen harde burst, geen hele grote boeketten. Een''Leuke cake'' punt

Back
Bovenaan