Guerilla

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 02207
Artikelnaam: Guerilla.
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 16
Effectomschrijving: Wait for it! Red snow is een nieuw must-see effect in consumentenvuurwerk.
Tijdsduur: 26 sec
Stijghoogte: 25 - 30 m
Richtprijs: € 27,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtig effect, maar zo moeilijk over te brengen op film. Deze moet je echt live zien! Hierbij nog even mijn filmpje gemaakt tijdens de Winkeliersdemo 2016:

Kijk, de nederlandse Tanz der vampire.

Nah ja, die heeft meer het red ghost effect en dat is dit niet. Dit begint rood op te gloeien en dwarrelt dan heel langzaam naar beneden. Net alsof het sneeuw is. Bij de Tanz der Vampire blijft het toch wat meer hoog in de lucht hangen en brandt het anders. Ik kan het niet zo goed uitleggen, je moet het echt zelf zien. Ik vind ze echt aardig verschillen van elkaar.

Wauw gaaf zeg! Echt een dwarrelende sneeuwstorm, doet me goed te zien dat er ieder jaar weer frisse effecten op de Nederlandse markt worden gezet. Zou deze graag in het wit zien om echt vallende sneeuw te krijgen!

Helaas zojuist van Lesli vernomen dat dit artikel is afgekeurd en niet naar NL zal komen dit jaar. Wij zullen met alle Huisman-bestellers van dit artikel z.s.m. contact opnemen.

ah, vandaar dat ik hem niet meer weer kon vinden bij mijn dealer. Had er graag 1 gehad maar helaas

Back
Bovenaan