Ground impact

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 04282
Artikelnaam: Ground impact
Bruto Gewicht: … kg
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: … schoten
Effectomschrijving: 3 minuten vuurwerk plezier! Mooie fontein met meer dan 10 verschillende effecten.
Max. tube diameter:
Tijdsduur: 190 sec.
Stijghoogte: 2-5 meter
Kartoneenheid: 12
Adviesprijs: €9,99
O.a. te koop bij: https://www.vuurwerkplanet.nl

04282-Ground-Impact-300x245.png

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een fontein dus? Van een minuut of 3 ook nog eens, klinkt veelbelovend. Ben heel benieuwd wat dit er voor een gaat worden, ik hou zelf wel van een goede fontein :)

Ben ook wel benieuwd naar dit product. Heb toch jaarlijks,wel een paar fonteinen. De lange tijdsduur spreekt me wel aan.

Best een leuke fontein dus. En zoals niels al aangeeft, 3 minuten vuurwerk voor een tientje. Ik ga deze op de wensenlijst zetten

Hele leuke fontein zeg met een erg lange tijdsduur. Goed om te zien dat de fontein in 1 keer door loopt zonder pauze's tussen de tube's.

Lekker lang maar door de snelle afwisseling van effecten blijft hij toch interessant om naar te kijken. Deze staat na het zien van het filmpje op de wenslijst.

Heb altijd een paar fonteinen. Deze o.a. maar eens doen dit jaar. Duurt zoals gezegd lekker lang. En de prijs is prima.

Flinke tijdsduur voor die prijs zeg. Is de helft van de prijs van een meterpakket maar de brandduur is langer dan al die fonteinen bij elkaar.

Kijk hier hou ik nou van langdurige foteinen altijd leuk om te hebben. De voorverkoop prijs is 7,99

Wow, dat is helemaal geweldig, de dealer waar ik meestal Lesli spullen haal geeft meestal vroeg in de voorverkoop nog 10-20% extra korting, dan kan hij echt niet meer ontbreken in de collectie.

4 lesli verkooppunten en geen enkele heeft deze in mijn omgeving... heeft iemand hem al op de site zien staan? Ik zie wel andere nieuwe producten.

Ik doe met je mee en een schepje er op. Net 15 dealers bekeken hiervoor en niemand heeft m. Dit zal wel een illussie zijn :sint:

Back
Bovenaan