vuurwerk antwerpen
vuurwerk antwerpen
Ik ben zelf naar het vuurwerk gaan kijken te antwerpen. Heb al heel wat vuurwerk in mijn leven gezien. Maar in tegenstelling van wat hier wordt geschreven, vond ik het vuurwerk van vangelabbeek gewoon prachtig.
Heb al veel shows gezien ook van concurrende bedrijven zoals alpeco,DBK, hendricks lefebre, ed en die laten ook te wensen over. Vindt dat kevin gelijk heeft, vangelabbeek weet tenminste hoe ze een finale moeten brengen.
De concurrende bedrijven schieten bommetje per bommetje, die limburgers durven tenminste meer dan één bom tegelijk schieten...
Heb echt geen favoriet bedrijf van vuurwerk, maar vond het toch adembenemend.
En wat de muziek betreft, ik weet niet of je het gezien hebt, maar daar hebben de mensen van vangelabbeek helemaal niets mee te maken, dat was een ingehuurd bedrijf door stad antwerpen. Misschien moet je daar maar eens je gal gaan spuwen. Veronderstel ook dat de vroegere leverancier ook niet instond voor de muziek...
Jij vond het vuurwerk slecht, ik vond het gewoon weg super geweldig goed, en dat is mijn mening en ik denk die van 20000 antwerpenaren -1 (jij dan).
Als je van vuurwerk houdt, moet je ook kunnen toegeven dat een ander bedrijf dat niet positief bekend staat ook wel goede vuurwerken kunnen maken. Moet je daarom niet altijd vangelabbeek afbreken.
groetjes
pyroqueen
Helaats was dat niet zo. Goed er zaten wel leuke stukken tussen en een aantal blokken waren best leuk, vooral omdat je van die blokken zo vaak nog een keer kon genieten. Ze staken ze namelijks vaak nog een keer af, en nog een keer etc.
De muziek was echt amper en slecht te horen. Ze hadden slechts 2 geluidstorens opgebouwd met slechts 6 openlucht speakers. Hier kwam amper geluid uit.
Ik denk dat menigeen thuis nog meer geluid kan produceren kan. Op de plek waar het geluid moest zijn (op het steenplein) tja welk geluid.
Mischien moeten ze eens een kijkje gaan nemen in sint-niklaas, de ster.
Daar zetten ze een geluidsinstallatie weg waar je jaloers op mag zijn.
Ach ik heb wel weer eens mooie foto's kunnen maken van de schelde met het vuurwerk er boven. Ach lekker gegeten in antwerpen (en daar kun je echt goed eten) en het centrum weer eens gezien maakte het gevoel na afloop van die dag wel een beetje goed.