Groot formaat Cakes

Is toch mooi man, een dikke vette grote bak in je handen? :D

Ps. Ikzelf kijk puur en alleen naar uitwerkingen, maar kan me voorstellen dat mensen dit een leuk extraatje vinden, een hele grote cake.

Het aanbod grote cakes is enorm en ik vind het zelf geen heel zinvol topic, maar goed.

Als je graag grote cake's wilt (zou t niet snappen waarom)
Kan je bij duitsland shoppen..
Schapen vol met overdreven grote cake potjes voor 3x niks.
Uitwerking stelt niks voor maar ze zijn wel groot

Zo'n grote cake schept vaak al hoge verwachtingen dus de kans op teleurstelling als je hem afsteekt is juist veel groter. Andersom is veel leuker, die verrassing van die kleine potjes waar opeens mega boeketten uit komen. Ik zou je aanraden je collectie samen te stellen op basis van de filmpjes en ervaringen waar dit forum vol mee staat, in plaats van de grootte van een cake. Maar doe ermee wat je wilt

Zelf al aan het zoeken geweest? Zat te vinden

Omdat dit redelijk zoeken is naar een naald in een hooiberg, dat er genoeg mede freaks zijn die er al het een en ander van hebben gehad en dat met alle liefde voor hun hobby met een andere mede freak willen delen, zoals ik dat ook zal doen met mijn kennis en ervaring als iemand daar om vraagt, waar ben je anders een forum voor?

Is toch mooi man, een dikke vette grote bak in je handen? :D

Ps. Ikzelf kijk puur en alleen naar uitwerkingen, maar kan me voorstellen dat mensen dit een leuk extraatje vinden, een hele grote cake.

Ik doe het in deze situatie andersom. Ik kijk bij de groot formaat cakes welke een goede uitwerking hebben. Twee vliegen in 1 klap haha.

Ff alle gekkigheid op een stokje, ik vind het gewoon vet om een paar van die grote bakken in het assortiment te hebben.

Topicstarter je mag wel even reageren /bedanken voor de reacties. Zo te zien ben je online geweest en op die tijd waren er hier al best veel reacties ?

Was er al mee bezig, maar had nog niet echt de tijd uitgebreid de reacties te lezen.

Het aanbod grote cakes is enorm en ik vind het zelf geen heel zinvol topic, maar goed.

Wat vindt je er niet zinvol aan dan? Ik zal de meeste groot formaat cakes niet kennen en probeer een beroep te doen op de kennis en ervaring van onze mede freaks.

Zo'n grote cake schept vaak al hoge verwachtingen dus de kans op teleurstelling als je hem afsteekt is juist veel groter. Andersom is veel leuker, die verrassing van die kleine potjes waar opeens mega boeketten uit komen. Ik zou je aanraden je collectie samen te stellen op basis van de filmpjes en ervaringen waar dit forum vol mee staat, in plaats van de grootte van een cake. Maar doe ermee wat je wilt

Ik snap jouw denkwijze, 99% van de collectie is gekozen zoals jij dat zou doen, op basis van video's, demo's en (als het product al langer op de markt is) ervaringen van mede freaks.

Puur voor de heb, wil ik ieder jaar een of 2 van die lompe cakes in de collectie hebben en gezien mijn kennis en ervaring met grote cakes beperkt was tot o.a. de Yellow River. Vandaar mijn vraag hier.

Ik kan me hierin wel vinden. Natuurlijk is het leuk om positief te worden verrast door de uitwerkingen van kleine cakes, maar een 25 schots 30mm blok geeft net even wat meer zekerheid. Alleen moet je je afvragen of je ook lange tubes wil. Ik hou er wel van als de effecten hoog komen en onder andere daarom ben ik fan van Pangu en de Evo Profire-lijn, maar als je de effecten liever laag hebt dan is het juist slimmer om cakes met kortere tubes te nemen. Het is een beetje generaliserend, maar toch.

Howling Wolf van Bezerk (vuurwerkexpert) is erg groot. En als je echt bizar wil gaan: some like it hot van Pangu.

Back
Bovenaan