Groningen 26-01-2009

moontan

VWC lid
Plaats : Groningen
Provincie : Groningen
Wie : Holland Vuurwerk Groep GmbH
Kaliber : onbekend
tijd : tussen 18.00 en 22.00 uur

Ontbrandingstoestemming Vuurwerkbesluit (Vb)
Aan Holland Vuurwerk Groep GmbH is op grond van artikel 3.3.2 lid 3a van het Vb een ontbrandingstoestemming verleend voor het tot ontbranding brengen van vuurwerk, op 26 januari 2009, tussen 18.00 en 22.00 uur op de locatie Noorddijkerweg 31 te Groningen.

huh? meenjenie, cool. Een ontbrandingstoestemming is toch voor tot 100 of 200kg ofzo?

ah, is voor Chinees Nieuwjaar bij ShufuState restaurant! Leuk, ga ik even kijken, bedankt voor de tip! :thumbup:

Laatst bewerkt:
Chinees Nieuwjaar

26 januari wordt in China het Chinese nieuwjaar gevierd. Het wordt gevierd op de eerste dag van de eerste maand van de Chinese kalender, dat is de dag waarop de tweede nieuwe maan ná het winter-solstitium plaatsvindt.

Het is gebruikelijk dat men schulden betaalt, nieuwe kleren worden gekocht, en het huis wordt schoongemaakt. Er is gewoonlijk een groot familiemaal en de goden worden geëerd. De mensen geven elkaar cadeaus, ingepakt in rood papier - en in rood papier verpakt vuurwerk wordt afgestoken. Het jaar 2009 is het jaar van de Os

Wij willen u graag voor dit feest uitnodigen

Maandag 26 januari 2009
17.30 tot 21.30 uur
Feestelijke viering van het Chinese Nieuwjaar die in het teken staat van de Os
Een feestelijke diner die knallend afgesloten zal worden

Prijzen:
Volwassenen € 32,50
Kinderen 5 t/m 12 € 17,50
Kinderen 3 t/m 4 € 10,00
http://www.shufustate.nl/Nieuwjaar.html

Ik mag om half 10 vast wel even gratis rolletjes genieten :D

Leuk, maar ik vind het altijd zo vervelend dat je dan niet weet hoelaat het precies begint :|

staat er toch? na t diner, welke tot half 10 is, wellicht met inbegrip van vuurwerk, dus als je er om kwart voor 9 bent, ben je mooi op tijd :)

Ik ga er met een vriend heen, kreeg net wel een belletje van Shufu dat het waarschijnlijk wat later word dan geplanned! (had voor half 5 gereserveerd en mij werd gevraagd om tegen 7en te komen).

Mocht je nog 2 alternatieve mensen zien zitten (1 donkerblond en 1 lichterblond met gezonde hollandse bouw) dan zijn wij dat :D

IJzige rust, wegrijdende auto's en een busje, en verder helemaal niks... Ja, een vermoeide, ongeduldige R. Misschien dat er nu iets gebeurt, maar het leek er om 21.40 totaal niet op dat er nog iets ging komen.

Was al tegen 20:00!

Je hebt echter neits gemist, 3 ratelbanden en 6 fontijntjes gecombineerd met een drakendans!

Back
Bovenaan