-Ghost-
VWC lid
Ja joh! tuurlijk! Op een dag van het jaar waarvan je van ten voren al weet dat men veel alcohol drinkt, lekker iedereen op één plek dumpen en er nog vuurwerk aan toevoegen ook! En al zou publiek op die plek dan toevallig geen eigen vuurwerk meenemen sta je evengoed nog met honderden dronken mensen op één plek dus dan krijg je vast wel ongeregeldheden.Daarin wordt voorgesteld in twee wijken een proef te doen met het op een centrale plek Oud en Nieuw te vieren en daar tevens vuurwerk af te steken.
Echt serieus zijn die mafkezen nou echt zo dom of doen ze net alsof?
Oh wacht, ik zie het al...

Hoe dan? dan moet je wel echt letterlijk IN de rook en dampen van vuurwerk gaan staan en tja dat is natuurlijk niet echt slim als je longproblemen hebt. Een maatje van mij heeft COPD en die staat met oud en nieuw ook gewoon mee te knallen buiten. En als we het over longproblemen hebben, waarom start groenlinks dan geen initiatief om roken op straat te verbieden? Dat zou bijna nét zo irritant zijn als wat ze nu doen! Of wellicht het verbieden van bbqen in de zomer? die rook van de bbq van m'n buren komt ook mijn kant op. Niet dat ik dat erg vind hoor, maar om even een voorbeeld te geven.Mensen met longproblemen klagen dat ze geen lucht krijgen.
Ja en dat willen ze oplossen door oud en nieuw op een centrale plek te vieren? wtf? Dat er voortijdig vuurwerk afgestoken word IS al verboden, en dat het steeds luider word komt simpelweg omdat men in NL niets mag op gebied van vuurwerk en daarom maar hardere knallers uit het buitenland halen.Het knallen begint steeds vroeger en het wordt steeds luider
Het moet niet zo zijn dat een kleine groep mensen de sfeer verziekt voor een grotere groep

Die van mij niet hoor, want ik heb mn honden goed opgevoed en ze geleerd dat ze niet bang horen te zijn van vuurwerk. Dieren die dood worden gereden heeft trouwens niks met vuurwerk te maken dus waarom dat argument?Huisdieren zijn weken van slag of vluchten de straat op en worden zelfs doodgereden.

Inderdaad, wel je plannetjes en onsamenhangende argumenten van de daken blèren maar voor het echte werk naar een ander wijzen.Een echte invulling heeft Huysse niet.
Bah, wat een ***bericht