Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik was ook onder de indruk van Eerdmans. Die vond ik sterker in zijn antwoorden op interrupties. Naar mijn mening schiet caroline daar nog wel iets tekort. Beide hadden wel een heel sterk betoog hoor, top!
Klopt Eerdmans is verbaal heel sterk. Vd Plas heeft absoluut goeie dingen maar haar uitleg schiet nog wel eens wat tekort.Ik was ook onder de indruk van Eerdmans. Die vond ik sterker in zijn antwoorden op interrupties. Naar mijn mening schiet caroline daar nog wel iets tekort. Beide hadden wel een heel sterk betoog hoor, top!
[email protected]Ik was ook onder de indruk van Eerdmans. Die vond ik sterker in zijn antwoorden op interrupties. Naar mijn mening schiet caroline daar nog wel iets tekort. Beide hadden wel een heel sterk betoog hoor, top!
Inderdaad en bij deze ook gedaan.Bedankje kan er wel vanaf, is het niet? Kleine moeite, laat wat van je horen. Al is het maar een zin.
[email protected]
Geachte heer Eerdmans,
Wil toch ook even gezegd hebben dat ik vind dat ook jij je enorm in aan het zetten bent. Zie op meerdere plekken op het forum dat je druk bezig bent voor behoud van deze traditie. Chapeau!Geachte heer Eerdmans,
Dank u wel!
Mvg,
Fegefeuer (siervuurwerkliefhebber)
Dank!!
@Eerdmans
JA21.nl
Het is toch wel bijzonder, dat een gemeente waar het naar eigen zeggen rustig was, zich bemoeid met de landelijke politiek (zie hieronder). En wat betreft de getallen, kan iemand die meneer Kwakkel een HVLV flyer toesturen?Hattem wonen 3 man en een paardenkop die moeten druk uit oefenen op het kabinet![]()
Opzicht goed nieuws, je gaat hem wel knijpen als hij aangenomen zal worden.
volgens mij zoals ik op de 2e kamer lees bij moties is deze motie aangenomen