Waltr
VWC lid
Alle Kamerleden | Tweede Kamer der Staten-Generaal
Op de naam klikken en dan zie je hun email

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Had ChatGPT al gevraagd voor een lijst. Maar daar was ie het niet mee eens. Denk cntrl C en V en gas erop hahaAlle Kamerleden | Tweede Kamer der Staten-Generaal
www.tweedekamer.nl
Op de naam klikken en dan zie je hun email![]()
Toch denk ik dat de VVD eindstand niet mee wil gaan met de plannen van Jesse Klaver, dat is mijn stille hoop een beetje momenteel.
Toch heeft de VVD wel vaak gezegd af te willen wachten hoe het verbod op knalvuurwerk zal verlopen, maar dat is ook puur verboden door onwetendheid.. Ze dachten waarschijnlijk dat die harde knallen dan over zouden zijn.......
Rustagh! Omdat het CDA (5 zetels) draait? Wie had daar nog op gerekend dan?
Deze symboolpolitiek lost de echte problemen niet op en heeft ons gebracht waar we nu zijn. Een sterk uitgeklede traditie met nog steeds elk jaar angst voor een verbod..
Er zijn toch ook nog veel meer tussenwegen om te proberen - behalve alles maar direct te verbieden... denk aan (nog verder) inperken afsteektijden, leeftijd omhoog, gaasverpakking eraf, vuurwerkzones aanwijzen etc etc etc.
Rustagh! Omdat het CDA (5 zetels) draait? Wie had daar nog op gerekend dan?
Eens, ik ga er sowieso vanuit mochten we toch de dans ontspringen dat de jaarwisseling 2025/26 echt het laatste jaar is, het kabinet zie ik dit jaar nog wel vallen, en dan zijn de kaarten heel anders geschud bij deze zetelpeilingDenk je iets te makkelijk over in mijn ogen. CDA klimt gestaag in de peilingen (15 zetels gemiddeld) en als het huidige kabinet dit jaar valt, welke kans erg reëel is, dan kan deze ommezwaai ons wel degelijk parten gaan spelen.
Voor | tegen | twijfel |
GL/pvda 25 | PVV 37 | VVD 24 |
D66 9 | NSC 20 | |
CDA 5 | BBB 7 | |
Denk 3 | SP 5 | |
Pvdd 3 | FvD 3 | |
CU 3 | Ja21 1 | |
SGP 3 | ||
Volt 2 | ||
53 | 73 | 24 |