Pyroboy26
VWC lid
Ja zo zullen ze het vast wel brengen, wil hem wel inleveren bij de gemeente maar dan met een brandend lontjeDie mag je dadelijk gratis en voor niets bij de gemeente inleveren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja zo zullen ze het vast wel brengen, wil hem wel inleveren bij de gemeente maar dan met een brandend lontjeDie mag je dadelijk gratis en voor niets bij de gemeente inleveren
Stuur mij een PB en je krijgt een adres waar je het kostenloos in mag leveren.. Ik ruim het zorgvuldig voor je op en zal het vuurwerk goed vernietigen. Met of zonder vergunningHeel eerlijk, ik ben veelal positief maar denk nu echt dat er een deal gemaakt gaat worden welke slecht uit gaat pakken voor ons. Stel dat loopt zo..... ik heb nog wat legale kilootjes liggen wat ik wettelijk mag hebben. Wordt ik dan ook schadeloos gesteld?
Dat kunnen ze om leugens aan te horen. Klaver is toch echt een paar keer op zijn punten gezet. Zowel door bbb, pvv, sp. Daar had hij moeilijk antwoord op. De cijfers bij Ouwehand over fijnstof werd door bbb geneutraliseerd. Kortom liegen, goed luisteren en toeslaan wanneer het kan met een impteruptie.Klaver gaf ook aan dat bij een verbod de huidige voorraad vernietigd moet worden.. ook zo’n onhaalbaar en onzinnig punt. Hoe willen ze dan de shows bevoorraden die tegenwoordig grotendeels uit consumentenvuurwerk bestaan?
Shows en het idee van de verenigingen zijn trucjes om het verbod erdoorheen te krijgen.. het is zoals van der plas al zei, waarom wil Ouwehand nu ineens wel shows? Om ze vervolgens Te vervangen voor licht en drone shows
We wachten maar af…
Ik vind het wel knap dat de mensen in de kamer zo geduldig kunnen luisteren en uren debatteren.. ik zou het niet kunnen in ieder geval..
Dit dus is toch schandalig wou het debat niet zien. Maar ik dacht ik kijk toch maar even terug. Gewoon erg hoe de media praat en dat er een compromis met verenigingsverband is gemaakt. Totaal niet waar, ze roepen het o.m is voor een verbod, dat was oud nieuws uit 2022 net als de rest van dat ellendige wetsvoorstel. Vind de media velen malen erger en juist op een meest irritante manier.Idd de media sorteert voor. En op een wel heel erg irritante manier. Alsof het verbod er al is.
Beetje off-topic maar ik vind het altijd bijzonder dat men dit soort leugens kan vertellen zonder enige consequentie.. Als ik dit zou doen in het bedrijfsleven tijdens management vergaderingen en het blijken leugens en onwaarheden te zijn… hoe lang zou ik mijn baan behouden.?Dat kunnen ze om leugens aan te horen. Klaver is toch echt een paar keer op zijn punten gezet. Zowel door bbb, pvv, sp. Daar had hij moeilijk antwoord op. De cijfers bij Ouwehand over fijnstof werd door bbb geneutraliseerd. Kortom liegen, goed luisteren en toeslaan wanneer het kan met een impteruptie.
Dat stukje over vernietiging, ook een leugen want Klaver dacht dat het in 2020/2021 2021/2022 ook gebeurd was. Nee dat had hij kunnen weten dat het veilig was opgeslagen in bunkers. Hij liegt alles bij elkaar. En Ouwehand werd ook aardig klem gezet inderdaad van waarom wilt u nu een show? Knalt toch ook en bevat ook fijnstof en dieren zijn toch ook bang. Antwoord vond ze maar al te lastig. Firma list en bedrog was gisteren bezig.
Ja dat is met meer dingen daar, als je zit dat ze met een fiasco van een paar miljoen kunnen blijven zitten, of inderdaad leugens verkondigen om een beleid er doorheen te drukken. Als ik dit zou flikken dan vlieg ik er op staande voet uit..... zonder wachtgeld!!Beetje off-topic maar ik vind het altijd bijzonder dat men dit soort leugens kan vertellen zonder enige consequentie.. Als ik dit zou doen in het bedrijfsleven tijdens management vergaderingen en het blijken leugens en onwaarheden te zijn… hoe lang zou ik mijn baan behouden.?
Nooit begrepen maargoed.
Caroline was de enige echt goed voorbereid en de minister van justitie zelf was ook scherp.
Dat amendement kost 1,5 jaar voorbereiding omdat alles onduidelijk is in verenigingsverband en Bikker praat over achterhoek veelal, steden hebben niks dus. Dit verdwijnt weer waarschijnlijk.
Kortom en spreek ik voor mezelf vind de media tenenkrommender dan het hele debat opzich.
Idd de media sorteert voor. En op een wel heel erg irritante manier. Alsof het verbod er al is.
Heb het debat terug gekeken helemaal. Ik moet zeggen in alle eerlijkheid vond alleen Klaver en Ouwehand tenenkrommend. En als mensen zeggen vvd is om, zeker niet Klaver begon over compensatie Mevrouw Michon had daar der vragen bij actie/reactie meerderen hadden het over compensatie.
Het moet en zal kapot, links tuig is het.
En daarna kan zonder vuurwerk de hele viering van de jaarwisseling in kuttekoppenland...eh, Nederland, voor mij de vuilnisbak in.
Ja zo zullen ze het vast wel brengen, wil hem wel inleveren bij de gemeente maar dan met een brandend lontje
Facisme ten top.Net zoals de Sinterklaasviering dat Zwarte Piet in de ban moest, ook gedaan door dat linkse tuig, vanaf dat moment is voor mij en vele andere Nederlanders de Sinterklaas traditie om zeep geholpen, het is gewoon niet leuk meer.
Mag ik meespelen.....Ik steek het aan en kieper het zo bij het gemeentehuis naar binnen.