GroenLinks/PvdA en Partij voor de Dieren proberen opnieuw vuurwerk wettelijk te verbieden

Jawel, wij zijn daar wel.
Succes dan. Ik zie dat ze Marit hebben uitgenodigd om te praten namens alle artsenverenigingen. Bij haar vergeleken is zelfs Tjeerd Faber een liefhebber.

Dat ze zo iemand uit nodigen suggereert wellicht wel hun bedoelingen. Er zijn in NL namelijk genoeg artsen met een relevantere positie die er een genuanceerdere visie op na houden dan deze notoire anti oogarts.

Keur agressie nooit goed maar wat zal ik van binnen toch lachen als er op 1 januari 2026 na buiten komt dat er in de grote steden de pleuris overal is uitgebroken (en naar mijn idee gaat dat ook gebeuren) Oudjaarsdag is een traditionele fantastische dag, met een vuurwerkverbod word het een dag als zovelen en ik zal zeker niet opblijven tot 00:00 en vervolgens niks te horen en 00:03 na bed te gaan. De jeugd gaat zich kapot vervelen wat gaat resulteren tot overal brandjes etc etc etc

Laat jullie vooral, op een nette manier, horen bij de leden van de Tweedekamer.

Wij leggen momenteel de laatste hand aan een begrijpbaar en goed onderbouwd document. Zodra deze klaar is delen we hem hier.
Helden! We zien het document graag tegemoet!

Succes dan. Ik zie dat ze Marit hebben uitgenodigd om te praten namens alle artsenverenigingen. Bij haar vergeleken is zelfs Tjeerd Faber een liefhebber.

Dat ze zo iemand uit nodigen suggereert wellicht wel hun bedoelingen. Er zijn in NL namelijk genoeg artsen met een relevantere positie die er een genuanceerdere visie op na houden dan deze notoire anti oogarts.

Niet best inderdaad: ''

''Oogarts houdt hart vast voor winderige jaarwisseling: 'Veilig vuurwerk bestaat niet''​

Keur agressie nooit goed maar wat zal ik van binnen toch lachen als er op 1 januari 2026 na buiten komt dat er in de grote steden de pleuris overal is uitgebroken (en naar mijn idee gaat dat ook gebeuren) Oudjaarsdag is een traditionele fantastische dag, met een vuurwerkverbod word het een dag als zovelen en ik zal zeker niet opblijven tot 00:00 en vervolgens niks te horen en 00:03 na bed te gaan. De jeugd gaat zich kapot vervelen wat gaat resulteren tot overal brandjes etc etc etc
Dachten we dit ook niet tijdens corona? is allemaal niet echt uitgekomen.

Jawel, wij zijn daar wel.
Mooi zo.

Bij nader inzien is de sprekerslijst niet compleet. Staat ‘o.a.’ voor. Vandaar mijn opmerking.

Bij voorbaat dank voor jullie aanwezigheid. En sterkte toegewenst, met het oog op de aanwezigheid van de twee figuren die naast Groeneveld worden opgevoerd.

Jezus is er nou niets anders waar dat tuig zich over moet bekommeren?

Zet gewoon een boete vanaf 5 rooien op het bezit van illegaal vuurwerk en het is al 80% rustiger volgend oud en nieuw.

Wat een ongelovelijk jankland is dit geworden zeg!

Ow en doe wat aan die youtubesukkels met die polen tsjechië filmpies die de jeugd het nieuwe normaal opdringen.

Jezus is er nou niets anders waar dat tuig zich over moet bekommeren?

Zet gewoon een boete vanaf 5 rooien op het bezit van illegaal vuurwerk en het is al 80% rustiger volgend oud en nieuw.

Wat een ongelovelijk jankland is dit geworden zeg!

Ow en doe wat aan die youtubesukkels met die polen tsjechië filmpies die de jeugd het nieuwe normaal opdringen.
Hoeveel vuurwerk compilaties zijn er wel niet dat die gasten shells, cobras afsteken. Kom op man doe een inval pak die gasten hard aan met idd een dikke boete

Hans Spekman (echt ouderwetse pvdaer) is ook liefhebber van vuurwerk. Die wordt ook gek van dat gedram van die personen uit de GL samensmelting, hadden ze nooit moeten doen.

Denk je nou echt dat er met een landelijk verbod niks te horen zal zijn??

Gaan we dan met alle vuurwerk liefhebbers demonstreren? 😋
Mij niet gezien, waarom niet? Omdat er in dit wereldje veel te veel niet al te snuggere figuren zitten waar ik niet mee geassocieerd wil worden. Ik kan je op een briefje geven dat de zware knallers dan vrolijk rondgestrooid worden. Sommige lui grijpen elke mogelijkheid aan om te rellen.

Mocht dat verbod er ooit komen dan mogen ze wat mij betreft dan helemaal los gaan. Dat interesseert me dan niet meer. Kilo knallers in de aanbieding, eens kijken of de overheid dat leuk vind

Back
Bovenaan