Dit is al het zoveelste media bericht hier over....
Lijkt wel of groenlinks naar alle gemeentes in Nederland dezelfde brief heeft gestuurd. Deze partij heeft echt niks beters te doen. Jammer dat wij als hardwerkende burger deze figuren nog betalen ook.
Overigens maak ik me ook zorgen dat steeds meer Eurolanden in de problemen komen. En dat wij als Nederlandse burger deze shit weer mogen oplossen.
Maar nee onze politiek heeft het te druk met een vuurwerkshowtje verbieden. Zoals ik al vaker heb gezegd dat ze zich maar is bezig gaan houden met de echte problemen in dit land. Het is van de zotte dat onze belastingcenten verspild worden aan deze onzin.
Groenlinks heeft ook niets beters te doen.ze hebben niets in de 2e kamer te vertellen,dus ook niet in de 1e,het enige wat ze dan kunnen doen om hun salaris veilig te stellen is abonnementen aan te vragen en overal op in bezwaar gaan,zodat ze toch kunnen laten horen dat ze bestaan.
Ik denk dat ze met de volgend verkiezingen hun neus goed gaan stoten.(gelukkig)ze hebben het nu over de plezier jacht,een verbod daar op.Maar dat zijn meestal de mensen met geld en macht binnen gemeente
en andere instanties.Ze krijgen ongeveer 2 abonnementen erdoor per jaar van de 250 die ze op jaar basis invoeren,als deze word goedgekeurd door 2e en 1e kamer zijn ze der laasten aanhang ook kwijt en hebben we geen groen links meer
250 abonnementen per jaar plus minus 8500
62 onderzoeken laten uitvoeren ,, 12500
4 salaris bruto 2E kamer 96000 zonder neven betalingen
5 salaris ,, 1E ,, 26000 ,, ,, ,,
4 salaris ,, Europarlementariërs ?????
Daarnaast nog heel veel voor neven activiteiten
houden we toch een mooi bedrach over in de schat kist.
2125000
.775000
.384000
.130000
--------------
3414000