Green Glitter Missile Battery

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 2530
Artikelnaam: Green Glitter Missile Battery
Adviesprijs: €10,00
O.a. te koop bij: Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Green Glitter Missile Battery. Niet zomaar een Saturn Missile, maar één met parelgroene glitterstaarten! Fraai en natuurlijk nog steeds luidruchtig

Laatst bewerkt door een moderator:
groene giltter staarten kan ik er niet van maken
wel een mooi concert van hoge en lage fluiten
om de prijs hoef je het niet te laten als je van fluit bakjes houd :)

groene giltter staarten kan ik er niet van maken
wel een mooi concert van hoge en lage fluiten
om de prijs hoef je het niet te laten als je van fluit bakjes houd :)

Ik zie toch echt volop groene glitter, helemaal in die salvo's... :wink:

Wat een ding man, is dit echt 1 cake op film? Manman, voor 10 euri, wat een topper!!!

Wat een top fluit cake:D!!! geweldige finale ook! echt, heel leuk voor die 10 euro. Mijn dealer verkoopt altijd de traditieonele producten van beko.. zoals die 2 grote 500 grams.. ik hoop echt dat ze deze ook gaan verkopen!:)

-bedant moontan voor het filmpje:wink:

p.s. is het 1 cake om het filmpje?? zo ja.. schitterend!!!

Laatst bewerkt:
Als alles zover is en ik ga naar een Beko dealer dan ga ik daar zeker een filmpje van maken :D Net zoals al mijn ander vuurwerk en projecten.

:bye:

Wat een top fluit cake:D!!! geweldige finale ook! echt, heel leuk voor die 10 euro. Mijn dealer verkoopt altijd de traditieonele producten van beko.. zoals die 2 grote 500 grams.. ik hoop echt dat ze deze ook gaan verkopen!:)

-bedant moontan voor het filmpje:wink:

p.s. is het 1 cake om het filmpje?? zo ja.. schitterend!!!

Kijk even bij de video van deze film, er staat nog iets onder.

Disclaimer: Video may show multiple units of the item.

Maar hij of zij blijven mooi.

tis ongelovelijk wat shogun allemaal te bieden heeft en beko plukt hier de vruchten van, zo ook weer met deze cake. onvoorstelbare prijs voor een fluitcake met fantastische salvo's

Wanneer komen er volledige Shogun winkels in nederland?

Wat een collectie!!!!

de site van mijn dealer is inmiddels open. en ze gaan hem verkopen!! 90% kans dat hij bij mn collectie zit:wink::)

Laatst bewerkt:
ik heb hem voor dit jaar ook besteld. vond het filmpje zeer overtuigend en de prijs is niet te hoog. dus ik dacht dat is het proberen waard. ik ben normaal niet zo voor fluitbakjes maar deze is wel leuk denk ik, en niet te duur.

Jemig man, dit is een halve Crocodile voor eenvijfde van de prijs! Had ik dat maar eerder geweten...volgend jaar dan maar ;)

Echt een topding! wel opvallend vond ik, aan het begin kwam er ook rood uit. De finale was erg mooi. het is een hels kabaal en een hoop rook. ik vond hem echt gaaf. voor deze prijs haal je zeker wat leuks in huis.:wink:

Back
Bovenaan