Green Blinking

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 9108
Artikelnaam: Green Blinking
Aantal Schoten: 36 Schots
Netto Kruitgewicht: ... gram
Effectomschrijving: Volgt
Richtprijs: € 57,50
Foto: Volgt
Film:

Film 2012:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Katan Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
flink tempo in deze cake
zie aleen niet zo heel veel blinkeffecten naar mijn idee
dus ik laat hem staan

heb ik het nou of beginnen (en eindigen) alle cakes van china label eerst 1 schot, dan 2 dan 3 en dan 4.

op de DVD van het Museum komt deze voorbij!
Ik moet zeggen dat ik wel erg ben gecharmeerd van deze bak!
ondanks de vrij hoge prijs!
helaas is deze cake in mijn omgeving niet tekoop

De prijs is 32.50. Lijkt mij dan juist goed geprijsd! Samen met de inferno vind ik dit de beste uit de 36schots collectie van china label!

Prijs €32,50? Staat toch echt €57,50 in de beginpost. Iemand deze nog gehad met de jaarwisseling? Goed groen, goede blinkers?

ALs ik hem bekijk aan de hand van het materiaal van vuurwerkmuseum, dan schat ik de kleur groen en blinkers hetzelfde in als van Groentje.
Boeketten en burst zijn minder, maar wel mooier van vorm.

57,50 vind ik wel wat gortig en staat niet in verhouding tot een gelijksoortig product als Groentje van Marijn. Maar wie Groentje niet in de buurt heeft en voor wie hem absoluut wil is dat natuurlijk geen probleem!

Zelf niet gehad maar wel vaker voorbij zien komen op de dvd van het vuurwerkmuseum en daarbij valt hij me altijd in positieve zin op door zijn gigantische grote blinkerboeketten en krijg ik altijd het gevoel dat ik deze moet hebben :)

Hmmm, zie nu pas dat er (belachelijk harde) salutes in zitten, tenminste in de filmpjes in posts 12 en 13 (en middelste filmpje beginpost). Zal wel een productiefoutje zijn? Verder twijfel ik al een tijdje of ik deze nu wel of niet moet nemen. Ga denk ik toch maar voor Revolver van Lesli...

Dit waren productie cake's van vorig jaar en de voorraad is ruim voldoende dit jaar komen er geen nieuwe green blinking binnen.

De winkeliers krijgen dit product wat je op de film hebt gezien.

Back
Bovenaan