Great wall of China

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 1006
Artikelnaam: Great wall of China
Netto Kruitgewicht: 490gram
Aantal Schoten: 49
Effectomschrijving: Brocade crown bouquet.
Richtprijs 2011: € 49,95

Film:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken BONFIREWORKS voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze cake om 12 uur afgestoken en er zeker van genoten. Een topper met grote gouden mines, je moet er van houden maar ik werd er helemaal wild van. Met groot geweld worden de mines afgeschoten, ook goed te combineren met bijvoorbeeld een golden willow cake.

Dit is een cake die voor dit jaar bij mij op het lijstje staat.
Zo wie zo omdat mines een prachtig effect is, vooral in het goud, en deze in een 500 grams versie is, dus extra lang duurt.
Daar komt ook nog bij dat uit mijn persoonlijke ervaring dit soort cakes een "wauw" effect teweegbrengt, en helemaal succesvol bij de dames is.

1006 - Great Wall of China (Bonfireworks)
Een nieuwe en veel betere productiefilm:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een waanzinning mooi cake is dit. Zo mooi en breed
Schiet maar liefst 7 x 7 rijen
Deze moet ik echt hebben, een beauty

Ik vind hem best mooi, maar voor €60 te eentonig. Als hij nou als finale bijvoorbeeld mooie brocade crown boeketten had + mines, of mooie willows, dan was het anders geweest.. Nu is hij voor mij toch iets te saai.

jammer dat ze hier geen bon verkopen want ik denk als je dit bakje combineert met iets anders.
met wat goud boeketjes zoals de spider(diamond)
denk ik dat je echt de show steelt!
wat een mooie bak is dit

Ik vind hem best mooi, maar voor €60 te eentonig. Als hij nou als finale bijvoorbeeld mooie brocade crown boeketten had + mines, of mooie willows, dan was het anders geweest.. Nu is hij voor mij toch iets te saai.

Dit is ook meer bedoelt ter ondersteuning van een andere cake met boeketten. Meer een cake voor een doorlont project of showtje dus. Al blijft 60,- euro dan alsnog veel geld voor een cake om even ergens tussen te stoppen.

Wat een waanzinning mooi cake is dit. Zo mooi en breed
Schiet maar liefst 7 x 7 rijen
Deze moet ik echt hebben, een beauty

Zo te lezen zijn de meningen verdeeld. De site van ze ziet er goed uit, mij alleen te Chinees-Hollands. Of dit een echte 'Black Beaty' is onder de Bonfires weet ik nog niet. Zijn er ook meerdere filmpjes van?

zoals al vaker gezegt is hier .
mooi te combineren met 'n potje met gouden willow effect ofzo .
maar om gewoon los af te steken vindt ik hem de 60 euro niet waard .

De prijs voor het jaar 2009 van de Great Wall of Cina is : € 48,00 (was € 56,95)
Dit zijn de adviesprijzen, een dealer kan natuurlijk zelf anders beslissen.

Of de mannen van Bonfire ff geluisterd hebben naar de liefhebbers. Helemaal goed deze cake en dan nog die prijsbijstelling tot beneden de 50 euro. Complimenten

Erg gave pot dit :) Gecombineerd met bijv de 7 Steps van Hardix heb je erg gave combi. Ik ga zeker kijken of ik deze dit jaar kan krijgen :)

Dit blok is erg goed te combineren met Outragous c.q Sunrise!
Zelf ervaring mee uit afgelopen jaar.
AANRADER!!

Back
Bovenaan