Great Hearts

Geen idee waarom eerlijk gezegd, maar ik wilde 'm ondanks de prijs wel hebben. Denk toch omdat het een uniek product is.
Nu ik lees en besef dat het harteffect makkelijk verkeerd kan vallen sla ik 'm toch over.

Ik betwijfel ten zeerste dat hier 1000gr kruit in zit. Ik schat zelf dat hier maximaal maar 500gr is gebruikt en dan zit ik denk ik nog hoog. En dan die prijs.. sjesus!

Laten we het maar niet over de prijs hebben:thumbsdown:maar wat een mooi stuk vuurwerk is dit zeg:applause:Deze life gezien, zal het filmpje er nog opzetten.

Gisteren deze 4x in actie gezien en deze heeft mij zeer positief verrast. Helaas krijg ik de beelden niet van m'n film camera maar ik kreeg een film van 1 van de harten toegestuurd. Per box krijg niet 1 maar 2x een hart!

Deze demo was zeker elektrisch geschoten?
De eerste cake gaat namelijk fout doordat ze de ontsteker hebben aangebracht in de middelste cake en niet in de lonten. De 2e cake gaat goed omdat het een compound is en de lonten juist worden aangestoken.
ja, electrisch geschoten

Deze demo was zeker elektrisch geschoten?
De eerste cake gaat namelijk fout doordat ze de ontsteker hebben aangebracht in de middelste cake en niet in de lonten. De 2e cake gaat goed omdat het een compound is en de lonten juist worden aangestoken.

Als dit de beelden van de demo in beneden leeuwen zijn. Is er maar 1 compound geschoten. Idd wel electrisch.

Wat een gaaf ding zeg. Superbreed en op het oog uit 1 stuk. Als je goed kijkt zie je er wel 2 hele smalle cakes onder zitten.
ABAB07C0-3195-4CA9-956D-EFBA6DF42738.jpg

A1E2BF79-6CBB-4FDF-B4D9-296832E68312.jpg

Met deze begonnen en de oooohs en aaahs kwamen uit het publiek. Echt een knap staaltje pyrotechniek dit. Hartvorm was duidelijk zichtbaar. Heerlijk lanceergeluid ook! Video volgt.

Camera staat er niet recht voor maar geeft wel een goede indruk. Iedereen was zeker onder de indruk!

Al dat gezeur altijd over prijzen. Laten we het van de positieve kant bekijken:

De prijs zou voor oud & nieuw te hoog zijn inderdaad. Maar voor 14 februari tijdens Valentijnsdag prima toch? Vrouwen houden er immers van om binnen no-time geld op te maken. En voor 3 seconden vuurwerk buiten de tijden, matst de politie je vast wel. Ik zeg een win-win situatie dit product.

En nog geschoten vandaag? Had wel verwacht deze vandaag ergens de lucht in te zien gaan, maar helaas... :cry:

Ziet er op bovenstaande film toch eigenlijk best wel heel gaaf uit. Prijzig, oké, maar het is wel echt een uniek stuk vuurwerk dat zeker indruk maakt in de straat! :thumbsup:

ik ben wel benieuwd of hier meer ervaringen meer zijn. En of Cafferata deze box dit jaar nog op de markt heeft. Lijkt mij namelijk best een gave box voor in een (rood/stil) showtje!

Back
Bovenaan