Great Hearts

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3458
Artikelnaam: Great Hearts
Bruto Gewicht: 3000gram
Netto Kruitgewicht: 1000gram
Aantal Schoten: 60sh
Effectomschrijving: 1x aansteken! 60 shots compound box met fanshape cakes met rode kometen die tezamen 1 groot hart vormen!
Kartoninhoud: 3/1
Tijdsduur: 10sec
Stijghoogte: 30-35 meter
Richtprijs: 79,99

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt:
Ik kan het mij niet voorstellen dat ze de effectomschrijving in het echt kunnen waar maken, maar we gaan het zien.

60 shots en dan een duur van 60 seconden ? Dan kan het nooit zoals in de film van RickRick zijn tenzij er hele lange tussenpozen zijn. Ben benieuwd

Zie 'm inmiddels op 10 seconde staan. Erg leuk ding, lijkt me gaaf in een showtje met een berg salutes der boven :)

qdZhy8V.jpg

Het is niet toegestaan deze afbeelding te kopiëren.

Wel een erg interessant artikel. Maar voor mij hangt het wel sterk van de prijs af, want voor die paar seconden wil je niet te veel betalen uiteraard.

Erg gaaf concept. Voor mij persoonlijk maakt de prijs niet veel uit voor speciaal product, maar het moet niet te gek worden.

Als het het product in het totaalbudget past en een dealer ergens in de buurt zit overweeg ik hem.

Wel een erg interessant artikel. Maar voor mij hangt het wel sterk van de prijs af, want voor die paar seconden wil je niet te veel betalen uiteraard.

Sluit ik mij bij aan, het blijven tenslotte normale rode tails en dat ze dan dit effect er in maken is best gaaf, maar de prijs moet niet te gek zijn.

Deze komt op me lijstje, mooi voor een 18:00 project:)
Moet alleen nog even de prijs bekend gemaakt worden idd

In de finale van de demo gisteren werd ook een paar keer een hart geschoten, maar dat zullen wel goed getimede single shots zijn geweest. Deze gaat trouwens 79,99 kosten volgens de lijst die gisteren is uitgedeeld waar bijna niets van is geschoten :bonk:

ja op de demo finale ging het om losse single shots te zien van het demo filmpje.

maar euhh 80 euro voor de 3 seconde gaat me te ver, ik sla het over ook voor de helft van die prijs

Back
Bovenaan