Gravity 45 shots

Op de demo van Valk presteerde deze erg goed. Mooi tempo en komt erg hoog. Tijdens de finale pikte je deze er zo uit en er zaten veel verschillende fluitcakes in de finale... Helaas niet gefilmd.

Deel de mening van vuurwerk-freak. Was zelf ook bij Valk en daar ging hij per 2 stuks. Dat gaf al een mooi stukje 'geweld'. Ik heb er 4 besteld voor in mijn finale, te samen met 16 Big 19 cakes. Toch ga ik deze er maar achteraan ontsteken ipv tegelijkertijd met de Big 19.

4 van deze jongens al genoeg geweld

Pff zo'n finale vind ik wel zinloos. Gewoon zoveel mogelijk tegelijk de lucht in rammen waardoor je driekwart niet eens meer ziet. Wel leuk geweld natuurlijk, maar vind t zelf een beetje zonde.

Hierdoor heb ik nu nog steeds niet echt een idee (na 3 keer kijken) welke fluit nou precies bij de Gravity hoorde :bonk:

Heb hem gisteren bij Valk gezien en deze was écht goed! De fluit is echt heerlijk, goed hard en hij komt zeer hoog. Een concerto rosso 2.0 laten we maar zeggen.

idd heerlijk blokje..maar de fluiters komen zeker niet in de buurt van de schuurmans falcon of vulcan sky screamers..

Misschien bestel ik er nog een paar bij. Er staan er al 3 op mijn lijst. Top dingen. Dat gaat lekker veel kabaal geven in de straat.:D

Back
Bovenaan