Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Man echt zijn zat verkrachter/moordenaars/inbrekers/overvallers.enz die nog rond lopen denk dat die meer schade aan de maatschapij bijdragen dan vuurwerk.
Ik denk dat jij het toch niet zo leuk vind als ze in de laatste dagen even bij je langskomen en alles in beslag nemen omdat je ook een regeltje hebt overtreden.
ECHT -
Een vuurwerkbom heeft vrijdagavond een woning aan de Wijnstraat in Echt zwaar beschadigd. Dat heeft de politie zaterdag bekendgemaakt.
De politie heeft geen idee wie verantwoordelijk is voor het vandalisme. Voor zover bekend is niemand gewond geraakt.
Een woordvoerder van de politie lichtte toe dat het vuurwerk in het portiek van een appartementencomplex tot ontploffing was gebracht. Daarbij raakte het plafond beschadigd, evenals het stucwerk. Ook sneuvelde een ruit.
Ik ga alles even rustig doorlezen en ik sluit niet uit dat ik waarschuwingen uit ga delen, wordt er ondertussen op deze manier met elkaar communiceren door gegaan dan krijg je meteen een cool downperiode van mij en geloof me dat het niet leuk is om de laatste twee weken van het jaar niet de site op kunnen.
Aangezien ik op mijn werk zit heb ik even snel wat berichten aagepast of verwijdert en kunnen we nu weer verder on topic.
Verder wil ik enkele personen verzoeken om zich niet zo willen laten gaan wat betreft hun uitlatingen naar anderen toe, laat elkaar in elkaars waarde. Een gezonde discussie is leuk en houd het spannend, verwijten maken over en weer als je elkaar nauwelijks kent is echter de grootste kolder. Verder wil ik benadrukken dat het niets aan meerwaarde toevoegt of je hier het hele jaar aanwezig bent of alleen aan het einde van het jaar, wat dat betreft is iedereen gelijk en hebben de vaste bezoekers geen stapje voor op anderen en moeten ook de meningen van de members die niet zo vaak on line zijn worden gerespecteerd.
Bij herhaling sluit in dan ook zeker een waarschuwing niet uit.
Vind het nogal amateuristisch overkomen van de politie, snap sowieso niet dat dit soort instanties op dit soort manieren van social media gebruik mogen maken.
dat ze maar eens van die stoel af komen met die luie reet en het echte politiewerk gaan doen.
moordenaars,verkrachters,pedofielen etc opsporen en opsluiten.
En verraders zijn er in dit land genoeg,dat hoef nog niet eens via social media,verraders slapen nooit
Illegaal vuurwerk opsporen is hun werk. Als je vuurwerk buiten Nederland haalt dan weet je dat dat niet mag. Mocht je gepakt worden accepteer gewoon de gevolgen.
Illegaal is veel makkelijker te vinden vandaar dat ze vuurwerk als reden gebruiken, en er zijn meer vuurwerkfreaks dan misdadigers dus dat er gezegd word dat ze de misdadigers niet pakken vind ik flauwekul. De misdadigers zijn gewoon moeilijk te pakken en tegenwoordig word er veel via de telefoon gepraat door freaks over wat voor vuurwerk ze hebben. Tja bij wie licht dan nu de fout?