Gratis, ik herhaal GRATIS! Collectors item te bestellen bij de gemeente Amsterdam.

Als iedereen hier een pakketje besteld dan zullen ze er snel doorheen zijn. Leuk om over 15 jaar aan je kids te laten zien.

Als iedereen hier een pakketje besteld dan zullen ze er snel doorheen zijn. Leuk om over 15 jaar aan je kids te laten zien.

Je grap is nu wel weer leuk geweest.

Tevens verzenden ze niet naar buiten de gemeente Amsterdam.

nee echt, Amsterdam gaat helemaal naar de klote.... sinds die groenlinks tuthola aan het roer staat is het een kleinzielig dorpje aan het worden.
Vorige week nog de lettters iamsterdam weg laten halen, en nog meer wilde plannen die niet echt bij een hoofdstad horen.

Dit met die borden kan echt niet, wat is de rechtsgeldigheid hiervan....??

Kan de federatie niet komen met een tegen initiatief ? een vuurwerkzone bord om op te hangen in de straat om aan te geven dat er in deze straat wel vuurwerk wordt afgestoken.

Overal maar tegen in gaan is naar mijn idee ook niet altijd een optie. Maar over de federatie gesproken die op komt voor onze belangen zou misschien wel eens kunnen proberen om hier over in gesprek te gaan. Lijkt mij ook onbegonnen werk maar goed als je het niet probeert weet je het niet en voor het zelfde geld trekken ze deze onzin wel terug!

Een hele grote bak met droevigheid. bij mij pronkt gewoon lekker de poster van de vuurwerkfederatie op het raam.

0,0. Het gaat ook niet gehandhaafd worden. Als uw buurman dit bordje ophangt en jij wilt lekker stoken dan kan jij gewoon lekker stoken.

Helaas gaat het wel werken vrees ik...mensen zien zo'n bord en denken dat het officieel is....

Bizarre actie sowieso van de gemeente. Zal wel zo'n pakketje bestellen om te kijken wat er allemaal in zit....

Helaas gaat het wel werken vrees ik...mensen zien zo'n bord en denken dat het officieel is....

Bizarre actie sowieso van de gemeente. Zal wel zo'n pakketje bestellen om te kijken wat er allemaal in zit....

Bestel dan gelijk alles om het vervolgens in de vuurkorf te mikken de 31e:p

Hahaha ik woon niet in Amsterdam dus heb een vriend gevraagd een setje te bestellen. Ik kreeg eerst de vraag terug of ik heb zitten zuipen :D

Hij heeft onder protest een setje besteld tussen het afzeiken van zijn nieuwe burgemeester door.

Hahaha ik woon niet in Amsterdam dus heb een vriend gevraagd een setje te bestellen. Ik kreeg eerst de vraag terug of ik heb zitten zuipen :D

Hij heeft onder protest een setje besteld tussen het afzeiken van zijn nieuwe burgemeester door.

Politiek draait alles naar een gewenste uitkomst he. De burgemeester roept straks: "We hebben 25000 setjes weggegeven dus jet aantal vuurwerktegenstanders is dusdanig groot dat we besloten hebben te stoppen met vuurwerk in Amsterdam".

Welnee. Politiek draait om subjectiviteit en niet representatieve enquêtes. De noodzaak iets te doen met drogredenen om goes te kunnen scoren bij je eigen inner circle met zelfde denkbeelden.

Wat ze ook van plan zijn. Het is allang besloten....

En nee ik ben zeker geen pessimist. Heb alleen geen vertrouwen in de politiek en het zogenaamd goed verzorgend beleid.

Heb de posters vandaag binnen gekregen en gelijk maar even aangepast zoals het hoort! :)

lvt vuurwerk zone.jpg

Nogmaals bedankt gemeente Groenlinks ehh Amsterdam voor dit gratis materiaal!

Heb de posters vandaag binnen gekregen en gelijk maar even aangepast zoals het hoort! :)

Nogmaals bedankt gemeente Groenlinks ehh Amsterdam voor dit gratis materiaal!

Ik vond mijn vorig jaar aangepaste versie van de Enschedese poster ook wel aardig.

attachment.php

:p

Back
Bovenaan