Gratis Dummy's bij Huisman Vuurwerk

gizmo75

VWC lid
Gratis af te halen bij Huisman Vuurwerk: een hele berg Dummy's!!

Je leest het goed: gratis dummy's van o.a. Rubro, Vuurwerkmania, Vuurwerktotaal, Lesli, Royal, ZENA NL en ZENA BE. De meeste dummy's zijn van de afgelopen 5 jaren maar er zitten ook enkele nog oudere tussen. We hebben een heel rek vol en er zit van alles en nog wat tussen: van klein vuurwerk tot cakeboxen, pijlen en pakketten. Ook liggen er nog tientallen posters.

Er is één dikke maar: afhalen kan alléén op afspraak . Helaas zijn er namelijk bij een vorige gratis dummy-actie in een onbewaakt moment ook spullen meegenomen waarvan duidelijk was gezegd dat dit moest blijven staan. Daarom kun je nu alleen de dummy's af komen halen op afspraak zodat er iemand van ons bij is die vuurwerkkennis heeft.

Ook is het mogelijk om door ons een doos met dummy's op te laten sturen. Nadeel is dan wel dat wij een aantal willekeurige dummy's in een doos stoppen, je kunt ze dan dus niet zelf uitzoeken. We vragen je dan eerst het bedrag voor de verzendkosten over te maken waarna je van ons een Track-and-Trace code krijgt zodra we de doos verstuurd hebben.

Interesse? Stuur dan een mail naar [email protected] met als onderwerp Dummy's. Zet in de mail of je een afspraak in wil plannen voor afhalen of een doos opgestuurd wil hebben. We zullen uiteraard proberen z.s.m. te reageren.

Een indruk van wat er zoal staat:

20190128_162730.jpg

20190128_162740.jpg

20190128_162756.jpg

20190128_162803.jpg

20190128_162808.jpg

We horen graag van je!

Hé wat tof zeg! Ik heb zeker interesse, vooral die posters lijken me gaaf. Zal zo even een mailtje sturen. :yes:

tof, Triest dat het op afspraak doen. Nodig is omdat een paar trieste figuren het hebben verpest jammer. Maar het is van jullie kant te begrijpen :)

Dat zijn er heel wat, weet zeker dat hier een aantal liefhebbers voor te vinden zijn. Maar wat een partij zeg.

prachtige collectie......welke oudere dummies zitten er tussen eigenlijk ? Kan het slecht zien zo helaas..

prachtige collectie......welke oudere dummies zitten er tussen eigenlijk ? Kan het slecht zien zo helaas..

Echt van alles en nog wat Bastiaan want een deel van die dozen zitten ook nog eens helemaal vol. Inmiddels staan er al een paar afspraken en daarbij geven we aan dat je lekker door al die dozen heen mag spitten. Als je het zelf ook maar weer netjes opruimt natuurlijk... :wink:

Wat een toppers daar bij Huisman Vuurwerk! Ik was helaas niet in de gelegenheid om op korte termijn langs te komen dus vroeg of de posters ook verzonden konden worden. Dit was voor hun geen probleem & nadat ik de vergoeding voor de verzendkosten had overgeboekt kwam het pakket mijn kant op. Eerlijk gezegd had ik geen idee wat ik kon verwachten, het was immers gratis.. maar de stapel posters die hier vandaag binnenkwam overtrof al mijn verwachtingen, het waren zeker wel 15 posters! Ook zaten er wat leuke kleine goodies bij zoals een pennetje van Vuurwerkmania & een krantje van de Trophy. Ontzettend tof dat jullie dit voor de liefhebbers willen doen, ik ben er super blij mee. BEDANKT! :)

PicsArt_02-02-08.01.59.jpg
(Kleine impressie van wat ik zoal heb gekregen)

Ik weet dat jullie geen Wolf verkopen, maar mocht je een verdwaalde Panter tegen komen, dan houd ik mij aanbevolen :angel:

We zijn absoluut weer van plan om de komende maanden wat te organiseren rondom de dummy's en posters. We komen hier nog op terug, uiteraard ook hier op het forum!

Back
Bovenaan