Transbomber

Zijn wel van Rubro.
Stond niet voor niets in de tekst erbij op onze site.

Namens
Gilbert Verheijen
Freaks Orthen

Rubro heeft zelf bevestigd dat ze deze niet aan Orthen leveren dus zeg het maar...

Wij zijn immers een winkel met o.a. het volledige Rubro-assortiment. Uiteraard hadden onze klanten en natuurlijk wijzelf ook interesse in dit artikel. Don't shoot the messenger...

Marc 1976 zal het met de beste bedoelingen mededelen, echter zal ik als Gilbert zijnde kiezen voor een ander iemand m.b.t. het doen van woordvoering, maar dat is mijn mening.

Rubro levert wel aan Orthen. Alleen deze cakes zijn in eerste instantie allemaal door een collega winkel gekocht en Gilbert heeft daar een deel van overgenomen.

Nogmaals voor alle duidelijkheid ze zijn gewoon van Rubro.
Geen copy zoals gesuggereerd word.

Overigens waarom Gilbert niet op het forum zit is o.a om dit soort onzinnige discussies. Te energie en tijdrovend.

Prettig weekend allemaal.

Rubro levert wel aan Orthen. Alleen deze cakes zijn in eerste instantie allemaal door een collega winkel gekocht en Gilbert heeft daar een deel van overgenomen.

Nogmaals voor alle duidelijkheid ze zijn gewoon van Rubro.
Geen copy zoals gesuggereerd word.

Overigens waarom Gilbert niet op het forum zit is o.a om dit soort onzinnige discussies. Te energie en tijdrovend.

Prettig weekend allemaal.

Tja, als Valk en Orthen dat dan niet laten weten aan Rubro zelf en er wordt netjes bij Rubro navraag gedaan dan is het toch logisch dat zij alleen maar kunnen zeggen dat ze die niet aan Orthen leveren? Duidelijk verhaal lijkt me. Maar goed, je maakt je nogal druk om niets dus... :wink:

Zullen we het maar weer over de echte Transbomber hebben in plaats van over een gedeeltelijk aftreksel daarvan? Daar kan dan beter een apart topic voor worden gemaakt.

Ik heb de Transbomber besteld. Ik zat er al een paar jaar naar te kijken en vandaag de knoop doorgehakt. Ik ben benieuwd of ik rond de jaarwisseling hoge ogen kan gooien... ;-)

Ik wil project maken van 2 transbombers en een crackattack.
Nu dacht ik zelf aan de volgende volgorde:
2x cake 1 \/
2x cake 2 \/
1x cake 3
1x cake 3 + crack attack
2x finale cake 4 \/

Maar mocht iemand nog andere ideeen hebben dan zijn ze welkom!

Ik wil project maken van 2 transbombers en een crackattack.
Nu dacht ik zelf aan de volgende volgorde:
2x cake 1 \/
2x cake 2 \/
1x cake 3
1x cake 3 + crack attack
2x finale cake 4 \/

Maar mocht iemand nog andere ideeen hebben dan zijn ze welkom!

Goed idee :applause: Heb er zelf ook 2 en ga denk ik iets vergelijkbaars doen. Benieuwd hoe het eruit gaat zien. Had er vorig jaar eentje en toen was het al een gezellige chaos.

Goed idee :applause: Heb er zelf ook 2 en ga denk ik iets vergelijkbaars doen. Benieuwd hoe het eruit gaat zien. Had er vorig jaar eentje en toen was het al een gezellige chaos.

Ja ik had er ook maar 1 afgelopen jaar en dat was idd al prima.
Hoop eigenlijk dat morgen bij Redwire de crisscross crackhead weer in de aanbieding komt.
Dan doe ik er daar nog 2 van bij.

Met 122 pagina’s hier op VWC is de Transbomber redelijk legendarisch te noemen!,..:-)
Had ‘m vorig jaar en is zeer goed bevallen.
Zoek dit jaar egnlijk iets vergelijkbaars maar mag wat langer duren.
Jammer dat de Palmspring/Extreme G force 4000 niet meer te krijgen is want die komt aardig in de buurt nl. Tja, de de Event Super -G5000 is ook een Beauty maar is met €250,- ruim boven budget.
Dus,..wat te doen,..de Eventbox 4 seasons, de Immortal Gold of tóch de Transbomber?,..
Wie durft hier iets over te zeggen!,..

2 stuks a 67,50 besteld in het hoge noorden!
Twee jaar geleden gehad, vorig jaar even overgeslagen, nu ga ik het weer een keer proberen:D

Bijzonder toch iedere keer weer die (hoge) kortingen in het het oosten en noorden vh land!
Hier in het westen, (A’dam) doen ‘ze’ daar helaas niet aan!
O.a bij vuurwerk Rivierenbuurt gewoon een dikke €99,-

Back
Bovenaan