Grand Finale Box no.1

Aan de reacties hier te zien zal Vulcan zich wel bedenken om nog een keer zo'n weggeefactie te organiseren.
Voor de gemiddelde consument is dit een leuke box.

Maar kom op mensen; jullie krijgen iets gratis en dan is het nog niet goed?!

Ik betwijfel of dit voor de gemiddelde consument een ''leuke box'' is.
zeker als je hier 100 euro voor neer hebt moeten tikken, (lijkt me sterk want er was een productvideo aanwezig) dan is ie ronduit slecht.

Echter ben ik het met je eens dat alle negatieve reacties hierboven erg ondankbaar overkomen, ondanks dat ik vind dat je eerlijk moet kunnen zijn over een product, vind ik het in dit geval niet kunnen.
Je hebt m tenslotte gratis gekregen!

Ook ik was een van de gelukkigen. Ik vond hem zeker niet tegenvallen, vooral de eerste cake deed het prima ten opzichte van het filmpje. 100,- is erg veel geld voor wat je krijgt, als je hem had moeten kopen dan.

Aan de reacties hier te zien zal Vulcan zich wel bedenken om nog een keer zo'n weggeefactie te organiseren.
Voor de gemiddelde consument is dit een leuke box.

Maar kom op mensen; jullie krijgen iets gratis en dan is het nog niet goed?!

Ik ben Vulcan zeer dankbaar dat ik deze prijs heb gewonnen. Maar ik heb met Oud en Nieuw 200 cakes uit NL en BE gezien en dit was met afstand de slechtste. Deze cakebox is gewoon geen €100 waard, daarvoor zijn de effecten te slecht.

Echter ben ik het met je eens dat alle negatieve reacties hierboven erg ondankbaar overkomen, ondanks dat ik vind dat je eerlijk moet kunnen zijn over een product, vind ik het in dit geval niet kunnen.
Je hebt m tenslotte gratis gekregen!

Dus als een fabrikant, van om het even welk product, positieve reviews koopt en jij als nietsvermoedende klant later een veel minder product krijgt vindt jij dat geen probleem?

Nee, dus. Een review dient altijd eerlijk te zijn, ook als het een gratis product betreft.
Jammer voor Vulcan, maar het is niet anders.

Dus als een fabrikant, van om het even welk product, positieve reviews koopt en jij als nietsvermoedende klant later een veel minder product krijgt vindt jij dat geen probleem?

Nee, dus. Een review dient altijd eerlijk te zijn, ook als het een gratis product betreft.
Jammer voor Vulcan, maar het is niet anders.

Je hebt gelijk.

Ik vind het echter gewoon lullig overkomen :p

Ik ben Vulcan zeer dankbaar dat ik deze prijs heb gewonnen. Maar ik heb met Oud en Nieuw 200 cakes uit NL en BE gezien en dit was met afstand de slechtste. Deze cakebox is gewoon geen €100 waard, daarvoor zijn de effecten te slecht.

Ik ben het hier ook wel mee eens. Het was niet best, althans, niet voor de adviesprijs (die je uiteraard met een korrel zout moet nemen). Het zijn wel 'zo goedkoop mogelijk' 500 grammers. Qua effecten zou ik hier niet meer dan 30 euro voor betalen (en dan nog is er beter spul te vinden voor die prijs), teveel van hetzelfde matig uitgewerkte spul. De waaier was niet super, maar die kon er nog mee door, maar de eerste cake duurde gewoon echt te lang. Ik hoor mijn zwager nog zeggen: "Serieus?" Wellicht kan deze ook beter in salvo's worden geschoten.

Echter een prijsvraag is wel een uithangbord van zowel de importeur als de dealer. Mijn dealer mocht er ook een aantal weggeven, maar ik verwacht niet dat iemand terug komt dankzij het presteren van deze cakes. Toch sneu.

Zit Vulcan tegenwoordig bij dezelfde fabriek als GBV ofzo? haha ;)

Ik zou daar niet eens van staan te kijken, want hier deed het me direct aan denken.

"Ja maar hij was toch gratis?"

ja en? andere mensen hebben hem niet gratis en door deze eerlijke review bespaar je mensen 100 euro

Back
Bovenaan