Gorgeous

deze heb ik inderdaad op de demo gezien bij valk. en hij viel me erg tegen heb hem dus ook maar doorgestreept. hij leek wel in een soort van salvo's te shieten met een soort kleine willow slingers met kleur heel apart.

Vorig jaar wareh de tresure island en deze op veel demo,s ook prut. En 1 januari vond men alles goed dus zal wel goedkomen ;)

lastig ik had hem afgelopen jaar en ik vond hem super ik weet niet meer waar ik toen mijn aankoop op gebaseerd heb, maar nu zou ik zeggen nee. Maar goed ik lees overal de verhalen dat bon vorig jaar ook ruk was op demo's en met oud en nieuw top was. Ik twijfel tussen de gorgeus en de earthquake en de v power van orange label (rijswijkse vuurwerkhal) dit ruk filmpje en de verhalen rond demo's doen het niet makkelijker maken. Maar bedankt voor de filmpjes !

heel apart allemaal:bonk:
is het kruit nog nat ofzo want de effecten zijn toch echt een stuk kleiner en sneller verdwenen:angry:

ik wacht het nog even af en anders probeer ik wel wat om te ruilen van bon.

Mensen wacht nog even op mijn versie die geschoten is tijdens de rijswijkse vuurwerkhal. In mijn herinnering was dit juist 1 van de beter presterende cakes!

Maar wat ik vandaag ook al bij FPM gepost heb: ik vind het jammer dat het zo met Bonfireworks gaat de laatste tijd. Bonfireworks was het in het eerste jaar een absoluut topproduct, een verrijking voor de Nederlandse markt, maar daarna doet het product me steeds meer aan het "vroegere" B&W denken: oftewel onzekerheid al om, je weet niet wat je te wachten staat: niet alleen de etiketten veranderen, sinds het eerste jaar ook de kwaliteit, erg jammer. Frits Pen zorg aub voor constante kwaliteit. Dream quality!!!

ik moet zeggen dat ik vorig jaar enorm over mijn producten te spreken was die ik van bon had en daarbij viel de gorgeus me enorm op. Ik neem daarom dit jaar weer een groot assortiment aan bon maar als het dit jaar echt zoveel slechter is dan weet ik nu al dat ik volgend jaar wat anders ga zoeken. Ik twijfel echt enorm tussen de gorgeus en earthquake gorgeus is/was veel meer geweld dan eartquake heb ik het idee. Earthquake is wel meer effecten, lastig...

We zien wel veel dingen worden vaak minder zaterdag viel me bij ene demo op dat alles ook beetje raar deed. Misschien veel maandag ochtend modelen bij aantal merken. Maar we kunnen tot min de 29ste moeilijk oordelen. ;)

Wat is er met de Gorgeous gebeurd? Hij is als ik naar de filmpjes kijk echt flink achteruit gegaan. Het heerlijk constante doorpomp tempo van afgelopen jaren is volledig verdwenen en veranderd in een aantal salvo's. Ik hoop dat mijn dealer nog een aantal 2010 versies heeft en ik die nog kan krijgen, want dit ziet er niet best uit:cry:

Het is zo goed als zeker dat de 2010 versie,s op zijn hoorde vorig jaar zobeetje alles uitverkocht was. Maja jullie wantrouwen het wel snel net als vorig jaar dus snap de kritiek niet helemaal. Al is het jammer als hij echt zo ***** is maar dan koop je hem volgend jaar gewoon toch niet meer xD

Mensen wacht nog even op mijn versie die geschoten is tijdens de rijswijkse vuurwerkhal. In mijn herinnering was dit juist 1 van de beter presterende cakes!

Maar wat ik vandaag ook al bij FPM gepost heb: ik vind het jammer dat het zo met Bonfireworks gaat de laatste tijd. Bonfireworks was het in het eerste jaar een absoluut topproduct, een verrijking voor de Nederlandse markt, maar daarna doet het product me steeds meer aan het "vroegere" B&W denken: oftewel onzekerheid al om, je weet niet wat je te wachten staat: niet alleen de etiketten veranderen, sinds het eerste jaar ook de kwaliteit, erg jammer. Frits Pen zorg aub voor constante kwaliteit. Dream quality!!!

Is die FritsPen niet zo zak die al ander merken aan de ***** heeft geholpen. Of aardig de afgrond in. Of heb ik de verkeerde persoon voor me :(

Het is zo goed als zeker dat de 2010 versie,s op zijn hoorde vorig jaar zobeetje alles uitverkocht was. Maja jullie wantrouwen het wel snel net als vorig jaar dus snap de kritiek niet helemaal. Al is het jammer als hij echt zo ***** is maar dan koop je hem volgend jaar gewoon toch niet meer xD

Als je net zoals mij het hele jaar door aan het bedenken bent welke cakes je wilt, hoeveel en wanneer je die dan gaat afsteken, wil je wel dat je ook de kwaliteit krijgt die je gewend bent en waarvoor je hebt betaald. Als ik een afweging maak tussen de Gorgeous en de Sniper bijvoorbeeld en ik kies voor de Gorgeous wil ik wel dat deze Gorgeous beter presteert op mijn criteria dan de Sniper.

Maar het is nog even afwachten. Voor mijzelf op de demo van Goedkopervuurwerk aanstaande vrijdag of maandag.

Tja wie weet valt ie dan wel weer goed. Iedere dealear zegt het is 2011 versie net als bij tresure island en wodka bleu. Maar je ziet bij bijna elke filmpje waar 2 geschoten worden wel wat verschil. Denk dat het net als een PC CPU is je moet bij bon maar geluk hebben dat je de Goede Batch hebt.

Zoals beloofd:

http://www.youtube.com/watch?v=Im0jahOe6p4

Ik vond deze cake echt super goed, 1 vd beste cakes van de demo zelfs van de rijswijkse vuurwerkhal

Kijk hier word ik nou vrolijk van! Poehh wat ziet dat er mooi uit op de film van vuurwerkbieb, ik hoop hem zo ook in mijn straat te mogen aanschouwen! Heb maar een budget van 200-250 euro dus deze slurpt daar al bijna 1/5e van op, dus dan mag het wel een spectakel zijn!

Kijk hier word ik nou vrolijk van! Poehh wat ziet dat er mooi uit op de film van vuurwerkbieb, ik hoop hem zo ook in mijn straat te mogen aanschouwen! Heb maar een budget van 200-250 euro dus deze slurpt daar al bijna 1/5e van op, dus dan mag het wel een spectakel zijn!

Ik hoop met je mee! Het is natuurlijk een mogelijkheid dat dit de 2010 versie was maar zoals iemand al aangaf waren deze bijna allemaal verkocht vorig jaar. En dit zal bij de Rijswijkse vuurwerkhal zeker wel het geval geweest zijn.

Als dat de 2011 versie ben ik tevreden echt super weer.Vuurwerkbieb weet jij toevallig of dit de 2011 versie is?

Net nog een versie gezien van de gorgeous die ik vond tegenvallen. Weet niet uit welk jaar hij kwam. Het effect was minder vol en groot, en de burst was wat minder (maar nog steeds wel hard).

Maar hij werd geschoten bij vuurwerkbergschenhoek.

Was net ook bij de demo in Berschenhoek, vond de Gorgeous daar zeker tegenvallen!

Treasure Island was daarintegen goed!

Gadver wat een negatieve posts over deze cake. Zit er aan te denken om hem 2x te kopen om echt een spektakel te creeëren, maar volgens mij kan dat dus dik tegen gaan vallen.. Iemand nog recente filmpjes?

Back
Bovenaan