Burning Salvo
VWC lid
De mega mini ipv de wonderfull sky?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Net met frits gemaild en de vuurwerkhal geeft de x-tremebox 1 en een mega mini als vervangers
ik heb even rond gekeken naar het pakket ik ken het niet maar ook ik denk dat dit totaal niet te vergelijken is. Ik weet niet of ik er blij van wordt. Ik heb even in de webshop gekeken als frits niks extra's op de kop tikt zie ik in ieder geval niet een vergelijkbaar product staan.
Nou kan je al bij voorbaat zeggen als grote trouwe klant dat dit het niet gaat worden voor mij Bas.
Pakket wat jij noemt staat nog geeneens in de schijnwerpers van six red pakket.
Heb al wel 2 pakketen van de xtreme-1 voor weggevertjes.
Dus nee bas daar ga ik niet mee akkoord.
Nou luister ik betaal, dus mag ik ook zeggen wat ik wil voor mijn geld.
Er staat duidelijk zelf uitzkiezen voor het bedrag
Ik hou niet van onaardigheid maar Ziie consumentenrecht ! tevens ben je mij zowiezo kwijt als klant.
misschien een zena cake box 4 x 500 gram![]()
serieus??
Ik kan me voorstellen dat je niet helemaal blij bent met het extreme geval, maar de zena box is denk ik toch wel een deurtje verder. Wat ik zelf denk ik dat het pakket de vervanging zal moeten voorstellen qua prijs en dat de mini er als 'vergoeding' bij is gekomen. Daar er geen gelijkwaardige pakketten beschikbaar zijn zal de klant ofwel zeer moeilijk tevreden te stellen zijn of zijn geld terug willen, maar laten we wel reëel blijven.
Ja nu dat je het zegt is ook een pakket is een alternatief !
Het extreme pakketje zijn we denk allemaal niet blij mee.
En de zena box is inderdaad overdreven maar bijvoorbeeld de original pro box 1 schrijf ik hoger aan dan een extreem pakketje.
Hij is niet zo goed als six red maar wel beter dan het extreem pakket.
Dit is een oplossing voor mensen die 1 keer six red hebben besteld wanneer je er zoals bv rijswijk 1968 3 heb besteld is dit ook niet top want 3 keer een original box is toch wat anders dan six red.(ivm doorlonten denk ik he rijswijk 1968).
Maar goed in deze situatie zijn er alleen maar verliezers want frits zal hier ook niet blij mee zijn denk ik.
Zoals ik eerder al aangaf ik ken het extreme pakket niet maar als ik kijk naar wat het extreme pakket is en de pro box 1 zou ik zeggen het is een ander label maar dat is het. Als ik de vergelijking maak met de duurdere pakketen dan zie ik eigenlijk ook dezelfde pakketten met een ander label. lijkt me niet dat het toeval is dat ze voor de pro box 1,2,3 toevallig een zelfde soort lijkend pakket hebben gemaakt als de xtreme pakketten.
Het extreme pakketje zijn we denk allemaal niet blij mee.
En de zena box is inderdaad overdreven maar bijvoorbeeld de original pro box 1 schrijf ik hoger aan dan een extreem pakketje.
Hij is niet zo goed als six red maar wel beter dan het extreem pakket.
Dit is een oplossing voor mensen die 1 keer six red hebben besteld wanneer je er zoals bv rijswijk 1968 3 heb besteld is dit ook niet top want 3 keer een original box is toch wat anders dan six red.(ivm doorlonten denk ik he rijswijk 1968).
Maar goed in deze situatie zijn er alleen maar verliezers want frits zal hier ook niet blij mee zijn denk ik.