Rijswijkse vuurwerkhal

Net met frits gemaild en de vuurwerkhal geeft de x-tremebox 1 en een mega mini als vervangers

Nou kan je al bij voorbaat zeggen als grote trouwe klant dat dit het niet gaat worden voor mij Bas.

Pakket wat jij noemt staat nog geeneens in de schijnwerpers van six red pakket.

Heb al wel 2 pakketen van de xtreme-1 voor weggevertjes.

Dus nee bas daar ga ik niet mee akkoord.

ik heb even rond gekeken naar het pakket ik ken het niet maar ook ik denk dat dit totaal niet te vergelijken is. Ik weet niet of ik er blij van wordt. Ik heb even in de webshop gekeken als frits niks extra's op de kop tikt zie ik in ieder geval niet een vergelijkbaar product staan.

ik heb even rond gekeken naar het pakket ik ken het niet maar ook ik denk dat dit totaal niet te vergelijken is. Ik weet niet of ik er blij van wordt. Ik heb even in de webshop gekeken als frits niks extra's op de kop tikt zie ik in ieder geval niet een vergelijkbaar product staan.

Voor een echte vuurwerk kenner moet hij zelf ook weten dat nergens op lijkt, dus tip aan jullie vraag dan je poen terug haal elders een mooi pakket ervoor klaar.

Of het nu uitgekozen is of gekocht koop=koop en is gesloten sta je als winkelier altijd in de minderheid dat heet met een mooi woord bedrijfsrisico.

Nou kan je al bij voorbaat zeggen als grote trouwe klant dat dit het niet gaat worden voor mij Bas.

Pakket wat jij noemt staat nog geeneens in de schijnwerpers van six red pakket.

Heb al wel 2 pakketen van de xtreme-1 voor weggevertjes.

Dus nee bas daar ga ik niet mee akkoord.

hoi rijswijk1968 ik vind dit ook geen goede vervanging voor het six red pakket dat ben ik helemaal met je eens.
Dus dat word de 28 kijken of we wat anders kunnen regelen.
bij deze nog de email.

Re: China red‏

15:27

Beantwoorden ▼

De Rijswijkse Vuurwerkhal

Toevoegen aan contactpersonen
Aan basje61

Hallo Bas,

Helaas gaan wij zelf over tot het uitzoeken van vervangers.

Dit omdat het anders helemaal chaotisch wordt.

Voor de Six Red hadden wij de X-Tremebox 1 productie 2012 + de Mega Mini 2012 apart gezet.

Dit uiteraard met behoud van het gratis vuurwerk.

Ik hoop dat je je hierin kan vinden.

Groeten Frits

----- Original Message -----

From:basje61

To: [email protected]

Sent: Tuesday, December 25, 2012 3:11 PM

Subject: China red

Hallo frits nu china red 6 is afgekeurd gaan jullie zelf vervangers geven of is er de mogelijkheid om zelf wat uit te zoeken voor dat bedrag. Fijne feestdagen en tot de 28ste mvg Bas Boerman

Verzonden vanaf Samsung Mobile

Groeten Frits
Vuurwerkhal.nl

Beoordeel ons bedrijf op
http://www.allebedrijveninrijswijk....ls/rijswijk/de-rijswijkse-vuurwerkhal/reviews

--------------------------------------------------------------------------------
Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter
8298 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd.

Uw PC enorm traag? Klik voor de oplossing!

Nou de mail is helemaal niet goed want je site geeft aan je krijgt wat je besteld, dus zelf gaan bepalen gaat je klanten kosten.

Nou luister ik betaal, dus mag ik ook zeggen wat ik wil voor mijn geld.

Er staat duidelijk zelf uitzkiezen voor het bedrag

Ik hou niet van onaardigheid maar Ziie consumentenrecht ! tevens ben je mij zowiezo kwijt als klant.

Zoals jullie ook hebben kunnen lezen staat er in de mail "ik hoop dat je je hierin kan vinden".
Laten we nou niet te hard van stappel lopen en een eventuele reactie van frits afwachten of hij meschien nog wat anders kan regelen.
Het is tenslotte eerste kerstdag en ik denk dat ook frits graag bij vrienden of familie is.
Ik vond het bovendien al erg netjes dat hij vandaag reageerden en vergeet niet dat ook frits met dit nieuws word overvallen.

ik heb nog verder gezocht maar ik zie ook niet veel in xtreme box 1. Maar wat als eerst wordt genoemd dat zou als ik op de advies prijs moet afgaan 74,95 + 26,95 = 101,95. Dus als die mensen een alternatief wil bieden naast dit is inderdaad de zena cake box een alternatief. Ik zelf ben daar zoiezo blijer mee dan xtreme box. Hoop dat we eruit gaan komen met frits vind wel jammer van de red six maar goed het is niet anders!

serieus??

Ik kan me voorstellen dat je niet helemaal blij bent met het extreme geval, maar de zena box is denk ik toch wel een deurtje verder. Wat ik zelf denk ik dat het pakket de vervanging zal moeten voorstellen qua prijs en dat de mini er als 'vergoeding' bij is gekomen. Daar er geen gelijkwaardige pakketten beschikbaar zijn zal de klant ofwel zeer moeilijk tevreden te stellen zijn of zijn geld terug willen, maar laten we wel reëel blijven.

Wat een vertrouwen in Frits, komt heus wel goed, maar altijd makkelijk op een forum reageren, stuur gewoon een e-mail.

serieus??

Ik kan me voorstellen dat je niet helemaal blij bent met het extreme geval, maar de zena box is denk ik toch wel een deurtje verder. Wat ik zelf denk ik dat het pakket de vervanging zal moeten voorstellen qua prijs en dat de mini er als 'vergoeding' bij is gekomen. Daar er geen gelijkwaardige pakketten beschikbaar zijn zal de klant ofwel zeer moeilijk tevreden te stellen zijn of zijn geld terug willen, maar laten we wel reëel blijven.

Het extreme pakketje zijn we denk allemaal niet blij mee.
En de zena box is inderdaad overdreven maar bijvoorbeeld de original pro box 1 schrijf ik hoger aan dan een extreem pakketje.
Hij is niet zo goed als six red maar wel beter dan het extreem pakket.
Dit is een oplossing voor mensen die 1 keer six red hebben besteld wanneer je er zoals bv rijswijk 1968 3 heb besteld is dit ook niet top want 3 keer een original box is toch wat anders dan six red.(ivm doorlonten denk ik he rijswijk 1968).
Maar goed in deze situatie zijn er alleen maar verliezers want frits zal hier ook niet blij mee zijn denk ik.

Ja nu dat je het zegt is ook een pakket is een alternatief !

Hmmmm...
ik denk dat Frits hier al lang aan gedacht zou hebben als hij daar voldoende van op voorraad had.
Je krijgt nu boven op het pakket van 79,95 nog eens een mega mini van € 27,- gratis erbij.

Oke, het is niet wat je bestelt had, maar ja, wat zien jullie dan als alternatief
wat in verhouding staat met de 79,95 verkoopwaarde?
1x nankin fire + 1x Dragon Willow? 29,95 + 49,95?

En ik denk dat de mensen die b.v. de Six Red bestelt hebben beter vóór de drie dolle dwazen dagen met Frits contact opnemen / mailen i.v.m. hun bestelling, dan dat men gaat "klagen" of "we zien dan wel wat er te regelen valt" tijdens het afhalen, want dan is het gewoon een gekkenhuis.

dit is gewoon erg vervelend voor beide partijen.

En laten we hopen als Frits even tijd heeft tussen al het geregel door...
Mail verkeer / vuurwerk verkeer / voorraadbeheer / telefoonverkeer / en wat mot jij nou weer...
kan uitleggen wat en waarom.
"Komt wel goed schatje"

Gr. Theo

En de zena box is inderdaad overdreven maar bijvoorbeeld de original pro box 1 schrijf ik hoger aan dan een extreem pakketje.
Dit is een oplossing voor mensen die 1 keer six red hebben besteld wanneer je er zoals bv rijswijk 1968 3 heb besteld is dit ook niet top want 3 keer een original box is toch wat anders dan six red.(ivm doorlonten denk ik he rijswijk 1968).
Maar goed in deze situatie zijn er alleen maar verliezers want frits zal hier ook niet blij mee zijn denk ik.

Zoals ik eerder al aangaf ik ken het extreme pakket niet maar als ik kijk naar wat het extreme pakket is en de pro box 1 zou ik zeggen het is een ander label maar dat is het. Als ik de vergelijking maak met de duurdere pakketen dan zie ik eigenlijk ook dezelfde pakketten met een ander label. lijkt me niet dat het toeval is dat ze voor de pro box 1,2,3 toevallig een zelfde soort lijkend pakket hebben gemaakt als de xtreme pakketten.

Zoals ik eerder al aangaf ik ken het extreme pakket niet maar als ik kijk naar wat het extreme pakket is en de pro box 1 zou ik zeggen het is een ander label maar dat is het. Als ik de vergelijking maak met de duurdere pakketen dan zie ik eigenlijk ook dezelfde pakketten met een ander label. lijkt me niet dat het toeval is dat ze voor de pro box 1,2,3 toevallig een zelfde soort lijkend pakket hebben gemaakt als de xtreme pakketten.

Een oplettende luisteraar :)

:DInderdaad Bas doorlonten.

Back
Bovenaan