Gorgeous

Gorgeous duidelijk! Geloof me in real life is dit zo'n verschikkelijk goede cake! Beter dan de Treasure Island.

Effecten lijken redelijk klein en burst klinkt niet erg hard, klopt dit of komt het zo over op het filmpje?

Ik zit namelijk te twijfelen (ja het jaar is nog jong) tussen de Treasure Island en Gorgeous, wil er meerdere tegelijk schieten, dus de keus moet goed zijn. :)

Gelukkig heb je nog even de tijd hè :p
Toch maar eens aanschaffen deze cake. Ik lees alleen maar positieve reacties! Hopelijk is hij aan het einde van het jaar nog net zo goed als afgelopen jaarwisseling :)

het jaar is idd nog jong, maar is nooit te vroeg om na te denken en te evalueren;-)
Gorgeous is echt heel vet. Geloof me, ik heb em zelf afgestoken met oud en nieuw en heeft grote effect, soms idd bijna tot de grond. Harde burst.
Zeker de moeite waard.
greetzz

Effecten lijken redelijk klein en burst klinkt niet erg hard, klopt dit of komt het zo over op het filmpje?

Ik zit namelijk te twijfelen (ja het jaar is nog jong) tussen de Treasure Island en Gorgeous, wil er meerdere tegelijk schieten, dus de keus moet goed zijn. :)

Het jaar is gelukkig nog jong. Maar ik heb beiden cakes dit jaar geschoten met oud en nieuw en ben over beiden zeer postief te spreken. De twee cakes zijn net even anders vergeleken met elkaar, dan zou ik de keuze maken welke jij mooier vind (of je neemt ze natuurlijk alle twee). Zelf heb ik ook ervaren dat de Gorgeous net wat groter was, en ook wat voller. Maar daar tegenover is de Treasure Island ook een cake die zeker niet mag ontbreken in een collectie van een echte vuurwerkfreak.

Ik zit er over te denken om zes van deze te combine met great chinese wall en daar mijn finale van te maken voor mijn volgende oud en nieuw show

Weer een pot gevonden die absoluut in de collectie komt dit jaar. Tips is een van mijn favo effecten en ik heb geen idee waarom ik dit jaar deze niet had genomen. Had voor de Outrageous gekozen al vroeg in het seizoen en deze denk ik niet meer bekeken.

Laatst bewerkt:
Machtig mooie cake was dit afgelopen jaar! Nu maar hopen dat bon de kwaliteit van dit product, zo ook van alle andere producten, weet te behouden. Hoogst waarschijnlijk staat hij weer in de straat over ruim 2 maanden :).

deze cake is echt een aanrader ik had hem afgelopen jaar wel aangeschaft maar ik was hem helemaal vergeten dus die kwam als laatste nog ergens te voor schijn, deze cake is machtig mooi en wat een geweld zonde om hem te ''vergeten'' als het kan en de kwaliteit nof zelfde is dan is die dit jaar weer in de collectie !

Geweldig mooie cake. Ook zeker een aanrader voor de liefhebbers van de Treasure Island en de Wodka Blue.

Hele mooie pot. Brede en goude boeketten vulden de lucht. Alleen de mist zorgde ervoor dat niet goed zichtbaar was. Afgelopen jaarwisseling gefilmd. :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit blijft mijn favoriete blok doordat hij een erg rap tempo heeft en de kleuren in de brocades ook erg goed naar voren komen. afgelopen O&N schoot deze alles in 20 seconden leeg wat echt erg gaaf was om te zien. Maar of hij nou wat sneller of langzamer is maakt niet uit, want het blijft gewoon een topper met erg mooie effecten. Hier nog een filmpje van de Gorgeous:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heeft iemand deze al naast treasure island gezet? Ze lijken erg op elkaar en ik ben heel erg benieuwd welke nou beter is. Deze lijkt een iets hoger tempo te hebben waardoor de treasure island weer wat langer duurt.

Daarintegen heeft deze wel meer shots. Dus wat vinden jullie is deze veel beter dan treasure island en is deze het verschil in euro's het waard?

twijfel, twijfel, twijfel!!!

Ik zou niet tussen beiden kunnen kiezen allebij geweldig en neem ze dan ook altijd alle twee. Ik vind de gorgeous gewoon een heerlijk tempo hebben met erg grote boeketten en duidelijk naar voren komende kleuren terwijl de Treasure Island weer mooiere mines heeft en iets kleinere boeketten. toch vind ik het twee totaal verschillende cakes met toch ook ieder een ander effect zo heeft de gorgeous crown effecten en de treasure island brocades.

Ik heb de twee filmpjes eens naast elkaar gezet en vond ze nagenoeg gelijk. Inderdaad duurt de Treasure Island wat langer. Gorgeous is wat meer geweld.
Vorig jaar de laatste gehad en hij was TOP, maar door de gunstigere prijs ga ik nu voor de eerste.

ik hoor van mensen die bij demo's zijn geweest dat dit niet meer is wat het was. Dat wil ik best geloven maar ik wil het ook graag zien. Is er iemand die hem ook heeft vastgelegd bij de demo de 2011 versie ?

deze heb ik inderdaad op de demo gezien bij valk. en hij viel me erg tegen heb hem dus ook maar doorgestreept. hij leek wel in een soort van salvo's te shieten met een soort kleine willow slingers met kleur heel apart.

Back
Bovenaan