Gorgeous Blue [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2617
Artikelnaam: Gorgeous Blue
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1.000 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Volgt
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 40-45sec
Stijghoogte: 25-30m
Adviesprijs 2024: € 139,00
Voorverkoop 2024: € 129,00
Onlineprijs 2024: € 119,00

O.a. te koop bij: Evolutionvuurwerk.nl

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zou wel echt een aanwinst voor de markt zijn dan zeg. Dan heeft deze zeker mijn interesse.

Prima bak, verwachte wel meer enkel blauw en of de video het blauw goed weergeeft is lastig te oordelen.

Prima bak, verwachte wel meer enkel blauw en of de video het blauw goed weergeeft is lastig te oordelen.
Volgens mij is blauw een erg duur effect om te maken. Dan zou deze box nog een heel stuk duurder maken als alles blauw is. Maar ik kan het mis hebben.

Vind deze samen met de tropic snow het mooiste van de "nieuwe artikelen 2023". Staat op de lijst.

Ik vind em mooi, maar had gezien de naam op iets anders gehoopt.
Als ie trouwens presteert zoals op film, gaat ie linea recta de afkeur in...

Ik vind 'm wel tof, lekker langdurig en afwisselend. Beetje rare pruttelfinale waar je met 2 diverse crackling denkt al bij 't einde te zijn maar komt er een lichtelijke anticlimax van enkel goudblauw, had daar van die 2e soort crackling bij gedaan. Edit; maar die ti pistil is eigenlijk ook wel vet...

Puur blauwe peonies verkocht in één cake al nauwelijks, behalve bij een enkele projectfreak, dus een hele box enkel blauwe peony ga je niet krijgen. Iets meer gericht op diverse kleuren blauw was leuk geweest. Maar zo vind ik het ook wel eentje om in gedachten te houden als ik 'm voor 80-90 in de buurt zie

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan