Gorgeous Blue [Compound]

Jammer van de crackling, vind ik ook geen toegevoegde waarde aan een box waarvan je beloofd dat de effecten blauw zijn.
Maar hou ook niet van crackling.

Ik vind dit wel een prachtige box hoor, met ook nog eens een best redelijke prijs in deze tijd
Ga ik zeker in de gaten houden.

Is nu al voor 90,- te vinden dus mogelijk wordt deze in de toekomst voor nog minder aangeboden. Ben benieuwd

Ik vind het idee wel leuk alleen vind ik persoonlijk de keus in effectvolgorde storend. Ik zou de crackling variaties aan het einde van de compound houden en niet ineens tussendoor.. het effect met rood erbij had ik ook weg gelaten want tov de rest voegt het niks toe.

Wellicht kwestie van smaak maar denk deze compound wel een kans te willen geven.

Gorgeous blue gold was een betere naam geweest btw.

Ik vind deze eigenlijk wel erg mooi. Een duidelijk thema met sierlijke effecten, een lekker tempo en toch vrij langdurig. Zou dit echt mogelijk zijn met 10 gram per schot?

Vandaag weer een prima dag actie van onbekende webshop.
1000gr in100sh 25mm.

Iemand met vergelijkbare boxen die zich al bewezen hebben? Hoeft niet persee blauw te zijn

Vandaag weer een prima dag actie van onbekende webshop.
1000gr in100sh 25mm.

Iemand met vergelijkbare boxen die zich al bewezen hebben? Hoeft niet persee blauw te zijn

Dragon Boxen van Evo waren altijd heel goed. Iets meer kruitgewicht per box. Maar ook 25mm en 100 shots.

Ik zag de naam Gorgeous bleu. Ik dacht HEBBEN! Ik zag het filmpje toen was mijn interesse weg. Een leuk boxje wel hoor, maar gezien de naam waren mijn verwachtingen (te) hoog. Hoopte, zoals meerdere knalbroeders hier op een box waarin blauw flink de overhand zou hebben.

Hij is binnen en leuke bijkomstigheid is dat de Chinezen er snel even 1315 gram NEM in hebben gestopt ipv 1000 gram zoals eerder vermeld op de compound ;-)

Back
Bovenaan