Ik heb de oplossing voor je gevonden martijn;
image
Gevaarlijk idee, 2 jaar terug is de groep boten waar wij in lagen bijna overvaren voor een grote party boot. blijkbaar had de gene die aan het varen was ook gedronken ofzoiets want hij ging dwars door een groep boten heen.
OT:
Het vuurwerk is zeker de moeite om te zien, maar let zoals al eerder aangegeven wel op de drukte.
Er zijn parkeerplaatsen, maar deze liggen een heel eind lopen (ca 15 - 20 minuten lopen) vanaf waar je de show goed kunt zien op de kant.
Overigens waren er afgelopen jaren pendelbussen die heen en weer reden van de parkeerplaats naar het ''begin''.
Zoals te verwachten zijn deze niet gratis, als ik me niet vergis rond de 2euro per persoon.
Wat dus handig is als je met meerdere komt:
rij door tot je niet verder kunt, laat iedereen uitstappen en de chauffeur rijd terug naar de parkeerplaats.
dan hoeft alleen die te betalen voor de bus, of te lopen..
Kom ruim op tijd, aangezien er een heleboel marktkraampjes staan met ''spullen'' (nee, geen vuurwerk

) en het daardoor zeer druk is, en soms bijna geen doorkomen aan is.
En voor de chauffeurs:
regel een BOB, want er is suuuuper veel politie op de been, en er zijn een aantal alcohol controles in de buurt (en die zijn niet te omzeilen)
ja, het is een lange tekst

, maar het is voor iedereen een echte aanrader om te komen