nederlandsvuurwerk
VWC lid
Ik vind het wel komisch, ik wens niemand een proces toe en ik wens als vuurwerkfreak al helemaal niemand toe dat zijn vuurwerk wordt afgepakt. Maar zeg nou zelf, je bent toch ook niet echt slim bezig als je voor wat zwaarder vuurwerk via internet gaat bestellen vanuit polen?! Niemand behalve de regering weet precies waar die informatie die via internet wordt verzonden allemaal blijft, en als je dan nog eens via je eigen bankrekening gaat afrekenen ja dan snap ik dat je snel gepakt wordt. Het is misschien even goed gegaan, maar komop zeg dit hadden we toch kunnen verwachten! Er hoeft maar een iemand gepakt te worden die met klamme handjes die website doorgeeft en de politie moet dan maar net denken dat trekken we even na. Ik gun het ze niet hoor, zo makkelijk een heleboel mensen tegelijk pakken, maar iedereen heeft het er zelf naar gemaakt. Natuurlijk zijn er vele zwaardere misdrijven dan wat illegaal vuurwerk voor handen hebben. Maar er moet ergens een grens getrokken worden, en ik vind dat dat met al dat nieuwe toch best wel gevaarlijke spul wat nederland binnenkomt ook wel eens mag. Nu is het gebeurt, en dan gaan we met zijn alle weer janken.
Wordt eens wakker!
Wordt eens wakker!